- גם הפרק השני של הכוכב הבא זכה ליותר מ-20% רייטינגמולו סגרה הסדרה שנות ה-90 עונה עם 11.5% וממוצע עונתי של 11.3% - בנמוך ביותר של שנות ה-80 וה-90 אי-פעם
- הפרסום בנטפליקס יחל ב-2023 "בשווקים עם הוצאות פרסום משמעותיות"כך הודיע מנהל התפעול גרג פיטרס בשיחה עם משקיעים לאחר פרסום דוחות החברה, מהם עולה כי היא הפסידה "רק" מיליון משתמשים ב-Q2. ואיך חדשות אלה משפיעות על קשת ורשת?
לקראת הדוחות
נטפליקס: צפוי עוד דו"ח חלש, אך האם יש תקווה להמשך?נטפליקס בתקופה לא טובה עקב אובדן המומנטום ברכישת המנויים, ונוקטת במספר צעדים כדי לאושש את מצב החברה כמו פיטורי עובדים והשקת שרות מבוסס פרסומות, אולם מאמצים אלו לא צפויים להשפיע על הדוחות הקרובים; החברה תדווח היום אחרי המסחר- אחרי הסער על הביקור במכה: גיל תמרי מבהיר - ומתנצלאחרי תגובת חדשות 13, תמרי פרסם התנצלות בטוויטר באנגליתל בעקבות הכתבה על ביקורו בעיר מכה, לאחר שליווה את ביקורו של הנשיא ביידן לסעודיה. הערב תמרי יסביר ב"לפני החדשות" מדוע הוציא לפועל את הכתבה
- שיח פוגעני מבריח את הצופים - אבל העורכים לא מפחדיםשליש מהצופים והמאזינים נוטשים שידור שמכיל שיח בעייתי - אלים וגזעני. 60% מבינים שהמטרה באלימות בשידור היא רייטינג. ותזכרו: אנחנו רק בתחילתה של מערכת בחירות - יש עוד הרבה לאן להדרדר
ראיון
"אני בא מהיי-טק. נפל לי האסימון - אפשר לעשות כסף מתחום התוכן"קבוצת יזמים יסדו עם "מיטב" את ניו-לג'נד, שהקימה שתי קרנות - הלוואות ליוצרי סרטים והשקעות בתוכן מקומי כדי לשווק אותו לחו"ל. שניים מהמייסדים, ההייטקיסט גל ישר והמפיק אסף נאוי, מסבירים בראיון ל"ביז מדיה" על הפריחה בשוק התוכן הישראלי, הצורך של חברות הסטרימינג בתוכן - והרבה, ומה יעשו אם יציעו להם "ריאליטי מטורף" | ראיון- המיזם החדש של מאשה דשקוב וגלעד יתאחהשניים, בעלת בית ספר למקצועות הדיגיטל והבעלים של חברה לאסטרטגיית מכירות ושירות, מקימים סוכנות לגיוס טאלנטים במקצועות השיווק, הדיגיטל, השירות והמכירות
- השקה מוצלחת לכוכב הבא: רשמה 21.5%, פי 3 מרשתבערב ללא האח הגדול, רשת סבלה מרייטינג נמוך של שף מתחלף - 7%, לא רחוק משישו ושמחו של כאן 11. לקשת הייתה זו ההשקה הגבוהה ביותר לריאליטי מוזיקלי מאז ימי ערוץ 2
- איש הקריאייטיב צור גולן מצטרף למשרד הפרסום ראובני פרידןגולן שניהל בשנים האחרונות משרדי קריאיטיב בוטיק, ימונה כמנהל קריאיטיב ראשי, במקומו של דני יעקובוביץ, שעוזב לברוקנר נטע לוי. גולן יוביל את מחלקת הקריאייטיב יחד עם ליאור נויפלד ורועי גוטמן
- עוז זהבי נבחר לפרזנטור של אפליקציית האשראי "קפטן קרדיט"כוכב עספור וזגורי אימפריה יוביל את הקמפיין של האפליקציה שמציגה למשתמשים את דירוג האשראי שלהם. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום מנצ' בעלות של כ-3 מיליון ש'