• כן או לא
    מה הן הסכנות שאורבות לכם בתור בעלי עסקים וכיצד תמנעו אותן
    |21/11/2019
  • עדי ברזילי מצעד הפרסומות של אייס TV

    ציפי פיג'מה, המולטי טאלנט נועה קירל, שלישיית שחר קרן ויובל, מלך המלך והראפר לוקץ' - מלך בפני עצמו. הנה ה-TOP5 של מצעד הפרסומות

    |21/11/2019
  • הכוכב הבא רייטינג
    הכוכב פותחת את עונת 2019/2020 טוב יותר מהשנה שעברה אבל עדיין לא חוצה את קו ה-20%. משחקי השף שומרת מנגד על יציבות דו ספרתית
    |21/11/2019
  • הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של קבוצת ADD הישראלית
    סוכנות ADD, שבשנים האחרונות גם הפכה למפיקה ומפיצת תכנים, פרסמה קול קורא להגיש הצעות לפיתוח סדרות מקומיות ובינ"ל. תשקיע במהלך מאות אלפי שקלים
    |20/11/2019
  • משפיענים או שגרירי מותג טור
    גידול בתקציבים, שילוב פלטפורמות, מיקרו משפיענים, TikTok וסוכנויות משפיענים כמיני משרד פרסום - אלו עיקרי הטרנדים ל-2020 בעולם ה-INFLUENCERS MARKETING
    |20/11/2019
  • נבחרת ישראל מוקדמות יורו 2020 רייטינג
    רק 6.7% צפו בהפסד הישראלי לצפון מקדוניה במחזור האחרון של מוקדמות היורו. 19.9% למועדון לילה מול 6.7% בלבד לגב האומה. פער עצום בין תכנית חיסכון לשווה כסף
    |20/11/2019
  • איך עושים גידול אורגני
    טוויטר הגבילה פרסום פוליטי ממומן ופתאום גילו הפוליטיקאים כי הם צריכים להתחיל לעבוד

    החל מה-22 בנובמבר תאסור הרשת החברתית "טוויטר" על כל סוג של פרסום פוליטי ממומן ברשת. בשורה זו היא בעלת חשיבות עצומה עבור פוליטיקאים בארץ ובעולם, ונדמה שאלו אינם מברכים עליה.

    עד כה, ניתן היה ליצור חשיפה רבה לפרסום פוליטי ברשת החברתית באמצעות ממון בלבד, ופתאום, עם שינוי הכללים, ייאלצו הפוליטיקאים להשקיע זמן ומחשבה רבים משמעותית כדי להגיע לחשיפה באותם סדרי הגודל.

    אך מדוע שינו טוויטר את עמדתם? ומהי משמעותה של החלטה זו עבור קמפיינים פוליטיים ברשת החברתית?

    |20/11/2019
  • סטודנטים
    לימודי שוק ההון – מה זה כולל?
    |20/11/2019
  • OkCupid
    הפלטפורמה למציאת בני זוג לקשר רציני, שכרה את משרד הפרסום SABIO וחברת הייעוץ התקשורתי העולמית  APCO Worldwide, ותעלה כבר היום בקמפיין דיגיטל וחוצות
    |20/11/2019
  • חינאווי גורג משקאות WIN&MORE
    משרד הפרסום יוביל מהלכים שיווקים באמצעי המדיה השונים, ויהיה אחראי גם על התוכן השיווקי ופעילות הדיגיטל של הרשת - כשתקציב הפרסום שלה יעמוד על כ-2 מיליון ש'
    |19/11/2019
מציג דף 150 מתוך 1622