נציב תלונות הציבור ברשות דוד רגב הגיש את הדוח לסיכום 2018. השנה מספר התלונות זינק ביותר מ-10%, בין יתר בזכות "קמפיינים" שמנהלים גורמים הקוראים לציבור להתלונן
לסלקום TV הצטרפו ב-Q3 כ-8,000 מנויים ומספרם עומד על 247 אלף, עלייה של 41 בשנה. מספר מנויי הסלולר ירד ב-2%, ההכנסות גדלו, החברה רשמה הפסק נקי של מיליון ש'
CTV בקמפיין חוצות לעמותת ל.א. לאלימות, קמפיין של ויצו, ושינויי תמונות בפייסבוק של תנועת הנשים הדתית אמונה - הכל על מנת להגביר את המודעות נגד אלימות כלפי נשים