קומדי סטאר
צילום: מיכה לובטון
רייטינג

הפריים טיים מת מצחוק: רייטינג חלש בשני הערוצים

השקת קומדי סטאר של צביקה הדר ברשת זכתה לנתונים פושרים, אך גם בקשת המצב לא מזהיר - ספיישל הבחירות במונית הכסף לא התרומם והכרישים רשמה נתון דל יחסית 
עינת שחק |

אתמול (יום ב') בפריים טיים נתונים מאכזבים עם רייטינג מצרפי של כ-25% בלבד. מאבק צמוד בין הערוצים על ראש הטבלה: השקת התוכנית קומדי סטאר ברשת 13 הובילה בקרב משקי בית מכלל האוכלוסייה עם 260 אלפי צופים אך נותרה מאחור בקרב משקי בית יהודים עם 9.3% בלבד, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. 

מנגד, בקשת 12, ספיישל בחירות במונית הכסף הוביל בקרב משקי בית יהודים עם 11.1% אך הפסיד באלפי צופים עם 252K. בהמשך בערוץ, הכרישים הצליחה לתת פייט רציני יותר עם 11.4% ו-259 אלפי צופים. בכאן 11 זמן אמת ניפקה 4.2% (114K) נאים יחסית ומלחמת 40 השנים עם 3.5% (78K). המפגש במסגרת ליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א ניפק לערוץ הספורט 5.9%. 

בלייט נייט: איפה צפו בתעמולת הבחירות? 

הצינור ברשת 13 הובילה את הרצועה עם 6%. לאחר מכן תעמולת הבחירות בשני הערוצים העניקה יתרון קל לקשת עם 3.5% לעומת רשת עם 3.3%. 

ברצועת בוקר: רסקין לוקח

חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12 נטלה את ההובלה עם 4.3%, לעומת העולם הבוקר ברשת עם 3.5%.

בפרה פריים: היחלשות לכל התוכניות ברצועה 

כל התוכניות אתמול, בשני הערוצים, הניבו נתונים חלשים יותר מהיום הקודם. בקשת 12,  חמש עם רפי רשף ניפקה 6.7%, שש עם עודד בן עמי עם 7.7%, גיא פינס הניבה 9.9% ותוכנית חיסכון בראש עם 13% צפייה שהם עדיין יותר מהפריים טיים הן בקשת והן ברשת. 

ברשת 13, החדשות עם יעקב אילון ניפקה 3.6%, שש עם אמנון לוי עם 4.9%, לפני החדשות רשמה 6.6%, ושווה כסף נחלשה ל- 7.4%. 

במהדורות החדשות: החדשות 12 ניצחה 

החדשות 12 הובילה את הרצועה ורשמה את הנתונים היומיים הגבוהים ביותר עם 15.5% (371K), חדשות 13 עם 9.6% (287K) וחדשות הערב בכאן 11 עם 4% (106K).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.