מועדון לילה
צילום: מסך קשת 12

סוגרים את העונה במועדון של קשת עם 16.1%

חצי הגמר של משחקי השף רשם 13.1% ולא הצליח לתת פייט לתוכנית הסאטירה של ארז טל, שסגרה עונה עם ממוצע 18.4%. ערוץ הספורט רשם 7.6% למשחק במסגרת ליגת האלופות   
עינת שחק |

אתמול בפריים טיים, פרק אחרון לעונה במועדון לילה (קשת 12) הוביל את הרצועה עם 16.1% (397K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בכך נחתמה העונה עם ממוצע של 18.4% ו-486 אלף צופים לפרק. 

מנגד, ברשת 13, חצי הגמר של משחקי השף הניב 13.1% (361K) ושומר על רצף של נתונים גבוהים יחסית. בכאן 11 טיול אחרי צבא הסתפקה ב-2.5% (63K) וסטוריז 1.1% (32K). משחקי שמינית גמר ליגת האלופות בערוץ הספורט, שכללו אמש את המפגש בין דורטמונד לפריז סן ז'רמן ואת המשחק בין אתלטיקו מדריד לליברפול, השיגו נתון גבוה של 7.6%. 

בלייט נייט: הצינור מנצחת את זה לא הגיל 

הצינור ברשת 13 הובילה את הרצועה עם 9.2% לעומת זה לא הגיל בקשת שרשמה 8.6%. בהמשך רשת שמרה על ההובלה עם היום שהיה שניפקה נתון נאה של 6.6%. את תעמולת הבחירות שוב בחרו הצופים לראות בערוץ 12 שם הרייטינג עמד על 5.2% בעוד שברשת נרשמו 3.1% בלבד. את הלילה סגר בקשת שידור חוזר של גיא פינס עם 2.9% ונתון צמוד גם למאסט ברשת עם 2.8%.  

ברצועת הבוקר: שוב קשת מובילה 

חדשות הבוקר בקשת 12 ניפקה 4.6% וניצחה את העולם הבוקר ברשת 13 עם 3.2%. 

בפרה פריים: ירידה בקשת, עלייה ברשת

בקשת 12, חמש עם רפי רשף הניבה 6.5%, שש עם עודד בן עמי רשמה 7%, גיא פינס ניפקה 9.3% ותוכנית חיסכון נחלשה מיום קודם ל-11.8%. 

ברשת 13, חמש עם יעקב אילון עשתה 3.7%, שש עם אמנון לוי התחזקה ל-5.7%, עלייה קלה ללפני החדשות שניפקה 6.9% ושווה כסף נחלשה מעט ל-7.1%.

במהדורות החדשות: התחזקות בכל המהדורות

לקראת הבחירות נרשמה עלייה בכל המהדורות. החדשות 12 הובילה את המהדורות ורשמה עלייה משלשום עם 16.6% (420K) וניפקה את הנתון היומי הגבוה ביותר. גם מהדורת חדשות 13 התחזקה ל-10.3% (293K) וחדשות הערב בכאן 11 עם 4.2% (120K). 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״