- ביהמ"ש דחה את הבקשה לחשוף מזמין מודעת 'הפוטש בקריה'המחוזי דחה את בקשת דובר צה"ל לשעבר לחייב את משרד הפרסום לחשוף מי עומד מאחורי המודעה שרמזה לסיכול בחירתו של יואב גלנט לרמטכ"ל
radio
מסתמן: 'ללא הפסקה' תשדר תכנית על נפגעות תקיפה מינית - בגלל רזיאל ז'קונטאחרי שאמרה למאזינה שנאנסה כי "את לא קצת מגזימה?", מגישת הרדיו התנצלה בשידור. כעת יוזמים הרשות והתחנה פרשה. הליך ההפרה יימשךחדש ברשת
מוריס לוי משתעשע ביוטיוב: צפו בברכת השנה החדשה הייחודית של יו"ר פובליסיסלוי משחרר את העניבה ומציג כישורי משחק מפתיעים. האיש מס' 1 בפובליסיס מפגין רוח שטות חביבה בברכת השנה החדשה לשלוחות החברה הבינ"ל- לא רק ב-F/O/D: דביר בר מקים סוכנות למדיה חברתית בשם Double Spreadהחברה שמקים בר, עורך מגזין הלייף סטייל לקהילה הגאה F/O/D ובעבר דובר 'ענני תקשורת', תתמקד בחברות וגופים המתעסקים בתחומי הלייף סטייל
רייטינג בינ"ל
בהחלט יש להם סיבה לשיר: כמעט 40 מיליון איש צפו בטקס פרסי MTV האירופאייותר מ-60 ערוצי MTV שידרו את הטקס בו כיכב כוכב הגאנגם סטייל. בתום חודש של איסוף נתונים, עלה כי נרשמו 183.5 מיליון הצבעות לבחירת הזוכיםTOP5
בריף מנצח: 5 עבודות שיצרו פריצת דרך אסטרטגית וזכו בתחרות Chiat בניו יורקהמדור השבועי מוקדש לזוכים בתחרות המצוינות האסטרטגית של סוכנות Chiat. מנייקי ועד AT&T, המותגים שהציגו פריצות דרך בחווית המותג, השימוש בטכנולוגיה, פיתוח מוצרים ועוד. חובת קריאה לכל פלנר ואיש שיווק- עובדי מעריב נגד בן-צבי: איחוד המערכת עם 'מקור ראשון' - פעולה חד צדדיתארגון העיתונאים יוצא נגד כוונת האיחוד והעברת מערכת ת"א לראש העין או ירושלים. במכתב למו"ל שלמה בן-צבי, מבקש פרקליטם של העובדים פגישה
רייטינג
בערוץ 1 יכולים להיות מרוצים, חלקית: המשחק בין מכבי לבית"ר קיבל יותר מ-11%'עובדה' בכתבה על אמו של אלעד רייבן, רשמה אמש 21.6%, ואילו תכניתן של טריני וסוזנה בערוץ 10, התייצבה על 10%. פרה-פריים חזק לערוץ 2 ו'קשת'- בעקבות הצלחת Homeland: רשת הכבלים האמריקאית FX הזמינה פיילוט מגידי רףהרף שגידי רף מציב מתחיל להיות גבוה במיוחד: פיילוט לסדרה TYRANT נמכר לרשת כבלים של FOX והוא ישודר באביב. 'קשת' תוגדר כמפיקה שותפה
בחירות 2013
פאנט משקיע 2 מיליון ש' בשדרוג האולפן ובהפקות; ישדר מהדורת חדשות יומיתמדי יום גולשים באתר כ-1.5 מיליון איש, חצי מהם מישראל, וגם ממדינות ערב. באתר הוחלט לסקר את הבחירות והשקיעו בטכנולוגיה ובהפקות מיוחדות