- יותר מסתם מזל: קמפיין הלוטוגוצים של אדלר נבחר לקמפיין הלוטו הטוב בעולםבהצבעה אינטרנטית של נציגי מפעלי הגרלות מסביב לעולם, נבחר הקמפיין עבור הלוטו הישראלי לטוב בעולם. אורי עיני: "כיף גדול לקבל הכרה כזו"
- היונים של באומן בר ריבנאי וביטוח ישיר בטופ-5 השבועי של האתר Adforumהשפה החדשה של ביטוח ישיר זוכה למחמאות מהאתר הבינ"ל. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב: "קונספט טוב עובד בכל העולם אפילו אם הוא בעברית"
- הפיצוי על מבצע 'עמוד ענן': קשת, רשת וערוץ 10 יקבלו 84 דקות פרסום כפיצויהרשות ה-2 יפצו את הזכייניות ששידרו במהלך מבצע שידורי חדשות רבים וספגו פגיעה קשה בהכנסות מפרסום. 'קשת' ו'רשת' יזכו להקלות בסוגה עלית
- לא סופרים אותם? רשימת 'עוצמה לישראל' נגד נסים משעל - "לא הוזכרנו בסקר"בתנועת הימין עליה נמנים הח"כים אלדד ובן ארי, טוענים כי למרות שקיבלו בסקר 2 מנדטים, לא הוזכרו. רשת: "הצגנו רק רשימות גדולות ובינוניות"
פרסום ראשון
זוכים מן ההפקר: חלקו של באומן בר ריבנאי בתקציב HOT עובר לראובני פרידןהפרידה של HOT מבאומן בר ריבנאי הופכת למתנת החג של ראובני פרידן שמקבל תוספת פעילות של כ-30 מיליון שקלים. נכון לעכשיו לא מתוכנן מכרזניתוח מותג
מניו יורק לחולון ובחזרה לשינקין: איך מממתגים 'מקום' ולמה זה מתחיל באנשיםרוני לטשובר ריזנברג חוזרת לשינקין, נוף ילדותה, ובוחנת את ההשוואה בין מיתוג מקום למוצר. "למותג חזק יכולת לפתח ליבת זהות בעלת רעיון ברור"- העיתונאית לשעבר איריס מיזן השתדרגה: תהיה סמנכ"ל במשרד היח"צ של ליאת אריאבמאחורי מיזן 13 שנים בערוצים 2 ו-10, בין היתר ככתבת ב'חדשות 10' ועורכת המשנה של המהדורה, וכתבת ב'כלבוטק'. תטפל במחלקת הניו-מדיה החדשה
פרסום ראשון
הסתיים מכרז הפרסום של אוניברסיטת בן גוריון: 'לם מרגלית' זכה בתקציבבשנים האחרונות טופל התקציב בשווי של כ-3 מיליון שקלים במשרד הפרסום אשכנזי זלצמן. בימים הקרובים אמור החוזה בין הצדדים להיחתם באופן רשמירייטינג
36.8% ל'מאסטר-שף' - פי 6 מהרייטינג בפריים-טיים של ערוץ 10ערב טוב עבר על ערוץ 2: מהדורת החדשות הייתה חזקה בהרבה מזו של ערוץ 10, ולאורך כל הפריים הובילה קשת באופן משמעותי על המתחרים מבית הוורד- גם זכיין שלא עמד במחויבות תוכן - יוכל לקבל רישיוןכך עולה מתזכיר החוק שפורסם הבוקר, לפני העברתו לחקיקה מזורזת בכנסת. ב'רשת' מאיימים: בלי השוואת התנאים שניתנו לערוץ 10 - נאלץ לעתור לבג"צ