- הממונה על ההגבלים דחה את בקשת TMF וזניט להקמת גוף מדיה משותףהנסיון של באומן וכידון להציב מול יוניברסל שחקן חזק נחסם על ידי דיוויד גילה. גורם בשוק: "בקשת המיזוג היא למראית עין בלבד - הם צפו את הסירוב מראש אך עשו זאת כדי להשיג קלף מיקוח לביטול הקשר בין מקאן לגליקמן"
פרסום ראשון
שוק הטלוויזיה באינטרנט בוער: NRG מעריב בוחן העלאת מבזקי חדשותאחרי המהדורות של ynet ומבזקי החדשות בדקה בוואלה, גם במעריב החלו לדון בנושא. הבעיה: כוח אדם מצומצם, ובעיה תקציבית לא קלה בקרליבךרייטינג
Good night Yacov: כ-21% להשקת הרצועה 'העולם הלילה' עם יעקב אילוןרצועת הלילה של ערוץ 10 עשויה להיתקל מהשבוע במשוכה לא קלה מצד 'קשת'. 32% ל'בית ספר למוזיקה', משחק הליגה בין חיפה לבית"ר קיבל 9%- לאחר התפטרותה של קרני זיו: זיוית דוידוביץ' מונתה לסמנכ"ל התכניות בערוץ 10דוידוביץ' ששימשה כסמנכ"ל ההפקה בערוץ 10 ב-5 השנים האחרונות ועוד לפני כן מפיקה ראשית, תיכנס כעת לתפקיד אותו מילאה זיו ב-3 השנים האחרונות
- לובטון חושש: "אם לא נראה שינוי בשיטת התגמול - התעשייה שלנו תלך לאבדון"קודר מתמיד, כך סיכם יוסי לובטון את דבריו בפאנל בו לקחו חלק גיל סמסונוב, מיכל המאירי, אמיר גיא ועוד. במסגרת האירוע הודיעו גיתם BBDO ואלי כהן, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים על פיילוט בו יעברו לשיטת תגמול חדשה
ניתוח קמפיין
לא רק למורים ופקידים: על הפרסומת של בנק יהב - שמצליחה לשבור סטיגמההפרסומת בכיכובו של יצפאן צריכה להתמודד עם מוצר פשוט ובאנלי - חשבון ללא עמלות עו"ש. וזה מצליח. וגם: אדיר מילר שובר שגרה בפרסומת של 'מכבי'עיצוב
לא כל יום פורים, אבל זה לא מפריע למותגים החזקים להתחפש כל השנה. מי עושה מה ולמה?יש חברות שמדי פעם לוקחות את הברנד-בוק שלהן ותולשות את כל העמודים. גוגל, אבסולוט ואדידס הן דוגמאות למותגים שהתחפשו. אל תנסו את זה בבית- AZUR POST: אלי עזור הקים אתר אינטרנט שיאגד את כל מותגי התוכן שבבעלותוכפי שפורסם באייס, עזור פעל לאיחוד מותגי התוכן באתר שייקרא THE POST. יופיעו תכני ג'רוזלם פוסט, 'סופהשבוע', תחנות FM103 ואקו99, וצ'רלטון
- "אנחנו במשבר גדול; כל אמצעי המדיה מפסידים - הגיע הזמן לשטת תגמול חדשה"כך לדברי מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום בפתח יום העיון בנושא שינוי שיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום. "האמון נסדק - הפכנו לגזלנים וגנבים"
under40
"ההישג - קמפיין המחאה החברתית שעודד את הציבור לקחת בו חלק ולהפיץ אותו"רגב קונטס, במאי פרסומות וסרטי דוקו, ותמיד - מפעילי המחאה החברתית הבולטים, הוא האורח ב-under 40. על המחאה, פרסומת לבשר ו'ארץ חדשה'