- הנשיקה של בר עובדת: GoDaddy מדווחת על יום המכירות הטוב שלה מיום הקמתההשורה התחתונה מדברת ביום שלאחר הסופרבול. GoDaddy שעוסקת ברישום דומיינים ואחסון שרתים מדווחת על זינוק של עשרות אחוזים במכירות
- המפרסמים נאבקים על פרסום בטקס האוסקר: ABC מכרה ספוט ב-1.8 מיליון דולרמדובר על 100 אלף דולר יותר מהשנה שעברה. הרשת מכרה את כל מכסת הפרסומות לטקס. בשנה שעברה צפו בו 39.3 מיליון איש, ירידה לאורך השנים
- גם בישראל: ערוץ 9 רכש את 2 העונות הראשונות של הגרסה הרוסית של 'רמזור'אחרי הכדורגל, עוד רכש אסטרטגי של ערוץ 9: רכש מ'קשת' את הגרסה הרוסית שהופקה ע"י הערוץ הרוסי CTC, וישדר אותה מדי ערב ב-20:30
רייטינג
שיא של 39% ל'בית ספר למוזיקה' - מול רייטינג נמוך בערוצים 10 ו-1רייטינג גבוה ל'אנשים' בזכות 'בי"ס למוזיקה' - כאשר קיבלה 24.9%. משחקי חצי גמר הגביע בכדורסל, הניבו 2.9%-3.5%. רצועת הלילה של ערוץ 10 זינקהפרסום ראשון
'מעריב' גילה ניסיון לפישינג במערכת בשרת הדואר של העיתון4 ימים לאחר הפלת שרת הדואר של 'הארץ', גם בקרליבך זכו לביקורם של האקרים. העובדים הוזהרו היום. הערכה היא כי לא נגרם למעריב כל נזק- הבצפר: בוגרי הקופי סיימו בתערוכת גמר בסימן 7 שנים ל-HOT בידור ישראליהסטודנטים קיבלו לפני כחודש בריף ממנחי חדשות הבידור, ליאון רוזנברג וירדן הראל. את הסטודנטים ליווה צוות באומן-בר-ריבנאי בראשות יורם לוי
- 5 שנים נוספות: גליקמן נטלר סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של דואר ישראלהמכרז שבוטל לאחר שלשלב הגמר העפילו זרמון DDB וגליקמן נטלר סמסונוב פורסם שוב לאחר מספר שינויים. בשלב הסופי התמודדו גם Y&R וראובני פרידן
- הממונה על ההגבלים: שוק רכש המדיה בישראל ריכוזי ומאיים על ערוצי הטלוויזיה3 שנים לאחר פירוק 'יונייטד' ובמקביל לסירובו לאשר את המיזוג בין TMF לזניט דעת הממונה קובעת כי כוחן של חברות המדיה יבוא על חשבון הטלוויזיה
פרסום ראשון
דם חדש לערוץ 9? אוליגרך רוסי מנהל מגעים לרכישת חלקה של אפריקה ישראלבשנים האחרונות התנהלו מגעים לרכישת הערוץ. גורמים מספרים כי האוליגרך מכיר את תחום ה-TV ברוסיה. הערכות: לבייב יישאר עם חלקו בערוץ - 50%דעה
מדיקמבה מוטומבו לאוראו בטוויטר: 7 פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתםטל שוויגר ממקאן דיגיטל בוחר את 7 פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתם. למה? כי הפרסומת המזעזעת-עד-כדי-עצבים עם בר הציפה את הרשת