TV
עפים על עצמם: חברת התעופה KLM במהלך דיגיטל-פרינט שמנצל את הרשתות החברתיותKLM מאפשרת לגולשים להרכיב מפה שתכלול את כל הטיפים, האטרקציות וההמלצות של החברים שלכם מסביב לעולם ואז לקבל אותה מודפסת עד הביתהאסיר X
הצנזורית על פרשת 'האסיר X': "שטות לנסות לחסום מידע מחו"ל, מזדהה עם גלאון"יומיים לתוך הסערה בעקבות התחקיר בערוץ ABC האוסטרלי, עלתה סימה ועקנין לשידור ברשת ב' וגל"צ, והתייחסה להתנהלות הגוף שהיא עומדת בראשו- סוכנות הדיגיטל פרפל אינטראקטיב תעבוד עם לפ"מ; רשת 'אימפרס' ו'סלטי שמיר'הסוכנות תנהל עמודי פייסבוק עבור מרתון ירשלים ובנק ישראל מטעם לפ"מ. כמו כן תנהל את קהילת "כצט" בשפה הערבית ופעילות 'סלטי שמיר' בדיגיטל
רייטינג
שפל ל-The voice: ירדה ל-28.4% - בין היתר בגלל המשחק בין יונייטד לריאלהמשחק בליגת האלופות הניב 10.4% לערוץ הספורט. תחקיר 'פנים אמיתיות' על מותו של יאסר ערפאת, הסתפק ב-11.6%. וכמה קיבלה 'חדשות 10'?- איך חיכיתם לזה: זאביק דרור יטפל בקניוני ONE, שלמור ב'טבע טעם נעמן'המקבץ של אייס חוזר, עם תקציבים חדשים לרונן הלל, רוזנטל תקשורת, לוטן תדמיות ורווה שטיינר. וגם: תומר יחזקאל מונה למנהל התפעול ב'שלום ת"א'
- לאחר שנה וחצי בגליקמן: עידו קריב מונה למנהל קריאייטיב ראשי בפרסום אברהםקריב הגיע לגליקמן נטלר סמסונוב מ'יהושע' בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב. קריב יחליף בתפקיד את טל קמיאבי שסיים את דרכו במשרד לפני מספר חודשים
האסיר X
מה היה אתמול בפגישה בין ראש המוסד לבכירי התקשורת?עם פרסום התחקיר באוסטרליה והריקושטים בישראל, זומנו העורכים לפגישה בה הביעו זעמם על צו איסור הפרסום. בכיר מודה: "לא יכולנו ללכת ראש בראש מול הצנזורה, זה היה חייב להיות בהסכמה". עיתונאי: "חייבים לעשות בדק בית"- משרד פרסום "רכב" על קמפיין מתחרה - הרבנים הוציאו צו מניעה הלכתישוק הפרסום החרדי סוער. קמפיין טיזרים של משרד הפרסום קלמן V הסתיים בקמפיין תשובה של משרד הפרסום 'בראשית' שגנב את הקמפיין בשנייה האחרונה עבור המתחרה. בקלמן V צפויים להגיש תביעה על סך מיליון שקלים
- ערוץ 10 מאיים בתביעה אישית נגד בכירי זכיינית ערוץ 2 'רשת'ב-10 טוענים כי 'רשת' הציגה למפרסמים את 'הישרדות' בלוח השידורים שלה למרות החלטת ביהמ"ש. האיום מופנה נגד אבי צבי, אילן טוביהו וארז בן הרוש
TOP5 DIGITAL
איך משיקים קמפיין לגיוס תרומות כשאין כסף פרסום? הופכים את הקהל למדיהחכם וזול - ההודעה האישית בטלפונים בבלגיה הוחלפה בקריאה אישית של הומלסים לתרומה ב-SMS. עוד במדור: קונים אונליין? הפתרון לבעיית המידות