עיצוב
לא כל יום פורים, אבל זה לא מפריע למותגים החזקים להתחפש כל השנה. מי עושה מה ולמה?יש חברות שמדי פעם לוקחות את הברנד-בוק שלהן ותולשות את כל העמודים. גוגל, אבסולוט ואדידס הן דוגמאות למותגים שהתחפשו. אל תנסו את זה בבית- AZUR POST: אלי עזור הקים אתר אינטרנט שיאגד את כל מותגי התוכן שבבעלותוכפי שפורסם באייס, עזור פעל לאיחוד מותגי התוכן באתר שייקרא THE POST. יופיעו תכני ג'רוזלם פוסט, 'סופהשבוע', תחנות FM103 ואקו99, וצ'רלטון
- "אנחנו במשבר גדול; כל אמצעי המדיה מפסידים - הגיע הזמן לשטת תגמול חדשה"כך לדברי מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום בפתח יום העיון בנושא שינוי שיטות התגמול הנהוגות בענף הפרסום. "האמון נסדק - הפכנו לגזלנים וגנבים"
under40
"ההישג - קמפיין המחאה החברתית שעודד את הציבור לקחת בו חלק ולהפיץ אותו"רגב קונטס, במאי פרסומות וסרטי דוקו, ותמיד - מפעילי המחאה החברתית הבולטים, הוא האורח ב-under 40. על המחאה, פרסומת לבשר ו'ארץ חדשה'רייטינג
קול המוזיקה: 28.7% ל-The voice, חצי גמר 'אייל גולן קורא לך' קיבל 7.5%The voice ירדה ב-20%, ואייל גולן איבד נקודה בשבוע. 17% ל'בדרך אל הכתר'. בשישי: 24.2% ל'כלוב הזהב', רייטינג חזק ל'אולפן שישי' ו'יומן'TOP5
בסימן חג פורים: תחפושת SEX בחלון, מסכות מפחידות ו"נהפוך הוא" מצמרראיך הופכים תקציב לתשדיר בן 30 שניות ברדיו ליותר מ-72 ש' שידור חינמיות? פשוט - מסקרנים את שדרני הרדיו, נותנים להם משהו לדבר עליופרסום ראשון
התקע חוזר לשקע: מכרז על תקציב הפרסום של חברת חשמל - בגובה 10 מיליון שקללאחר שעבדה ב-3 השנים האחרונות עם מקאן אריקסון יוצאת חברת החשמל במכרז חדש. יינתן משקל יתר להצעה הקריאיטיבית שתהווה 60% מהציון הסופיראיון
עיתונאי, סופר, איש עסקים, ועכשיו גם תכנית חדשה: יובל אברמוביץ' בפול גזלאחר שניהל מאבק מתוקשר באתר קופונים ועם תחילת צילומי הסדרה בערוץ 1 על 40 שנות ישראל באירוויזיון, התפנה אברמוביץ' לשיחה על תרבות, התאונה שעבר בצעירותו, חוסר הפרגון מהקולגות, והעבודה ב'ישראל היום'. ראיון- "TheMarker הפך מעיתון לכת או מפלגה - ואתה מאבד אמון של חלק מקוראיך"'כלכליסט' מציין 5 שנים להקמתו. לרדיו תל אביב מספר המו"ל יואל אסתרון על ההחלטה להקמתו והגישה בתוך המערכת, ולא מתעלם מהתנהלות הקולגות
רייטינג
הראו מי בעל הבית של ימי חמישי: 36% ל'בוס בהסוואה', מכבי הסתפקה ב-8.4%ערב חמישי של 'רשת' ממשיך לנפק נתוני צפייה מעולים עבור הזכיינית. הסדרה 'בלתי הפיך' עם יותר מ-30%. מהדורת 'חדשות 2' סיפקה 24.2%