רייטינג
חבל שלא כל יום פורים: 'ארץ נהדרת' זינקה ל-33.2%; 'העולם הלילה' נחלשה'ארץ נהדרת' זינקה ביותר מ-20% ביחס לשבועות האחרונים. 'עובדה' קיבלה 26.6%, מול 8.3% ל'המקור'. ערב חלש יחסית לרצועת הלילה של ערוץ 10- פנים חדשות ב'שקד תקשורת': אור-לי מדמון מצטרפת למשרד היח"צ כשותפה מנהלתמדמון שתחבור לאלי שקד שמשה ב-3 השנים האחרונות כיועצת תקשורת בכירה ב'GCS קרמר דוידוביץ' שם טיפלה במשרד התמ"ת, בזק בינלאומי ועוד
פרסום ראשון
השוק במצוקה, אדלר השיג פוליסת ביטוח: קיבל את תקציב הפרסום של 'הפניקס'ב-3 השנים האחרונות טופל התקציב, בגובה 3 מיליון שקלים, על ידי ענבר מרחב ניסן שהתמודד אף הוא. כן השתתף במכרז משרד הפרסום ברוקנר נטע יער- 15 דקות התהילה, בשנה וחצי איחור: תכנית טיולים חדשה עם עקיבא וענהאל"שושי ושושה", בוגרי 'המרוץ למיליון', יובילו תכנית חדשה שתשודר בימי שישי בפרה-פריים, בה יטיילו במקומות שונים ברחבי הארץ, וילונו בקמפינג
- הממונה על ההגבלים דחה את בקשת TMF וזניט להקמת גוף מדיה משותףהנסיון של באומן וכידון להציב מול יוניברסל שחקן חזק נחסם על ידי דיוויד גילה. גורם בשוק: "בקשת המיזוג היא למראית עין בלבד - הם צפו את הסירוב מראש אך עשו זאת כדי להשיג קלף מיקוח לביטול הקשר בין מקאן לגליקמן"
פרסום ראשון
שוק הטלוויזיה באינטרנט בוער: NRG מעריב בוחן העלאת מבזקי חדשותאחרי המהדורות של ynet ומבזקי החדשות בדקה בוואלה, גם במעריב החלו לדון בנושא. הבעיה: כוח אדם מצומצם, ובעיה תקציבית לא קלה בקרליבךרייטינג
Good night Yacov: כ-21% להשקת הרצועה 'העולם הלילה' עם יעקב אילוןרצועת הלילה של ערוץ 10 עשויה להיתקל מהשבוע במשוכה לא קלה מצד 'קשת'. 32% ל'בית ספר למוזיקה', משחק הליגה בין חיפה לבית"ר קיבל 9%- לאחר התפטרותה של קרני זיו: זיוית דוידוביץ' מונתה לסמנכ"ל התכניות בערוץ 10דוידוביץ' ששימשה כסמנכ"ל ההפקה בערוץ 10 ב-5 השנים האחרונות ועוד לפני כן מפיקה ראשית, תיכנס כעת לתפקיד אותו מילאה זיו ב-3 השנים האחרונות
- לובטון חושש: "אם לא נראה שינוי בשיטת התגמול - התעשייה שלנו תלך לאבדון"קודר מתמיד, כך סיכם יוסי לובטון את דבריו בפאנל בו לקחו חלק גיל סמסונוב, מיכל המאירי, אמיר גיא ועוד. במסגרת האירוע הודיעו גיתם BBDO ואלי כהן, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים על פיילוט בו יעברו לשיטת תגמול חדשה
ניתוח קמפיין
לא רק למורים ופקידים: על הפרסומת של בנק יהב - שמצליחה לשבור סטיגמההפרסומת בכיכובו של יצפאן צריכה להתמודד עם מוצר פשוט ובאנלי - חשבון ללא עמלות עו"ש. וזה מצליח. וגם: אדיר מילר שובר שגרה בפרסומת של 'מכבי'