פרסום ראשון
תקציב הפרסום של איסתא הולך עם גיא קלנר ללאו ברנט: יתמודד גם על GAPקלנר ששימש בעברו כיו"ר דירקטוריון איסתא ליווה את התקציב בענבר מרחב ניסן בזמן ששימש כמנכ"ל. לאו ברנט גם יתמודד מול פובליסיס על תקציב GAPפרסום ראשון
שינויים בשדרה הבכירה ב-ynet: יון פדר פורש, ערן טיפנברון ימונה לעורך האתרגל שינויים באתר מבית ידיעות אחרונות: יון פדר ימונה לעורך 'ידיעות אינטרנט', הדס להב תהיה המשנה לעורך האתר, ואילו אמנון מרנדה יהיה סגן העורךTV
ח"כ אריה דרעי ספד: "חטפתי ממנו כהוגן, כמו שרק הוא ידע"כך אמר ח"כ דרעי בהלווייתו של אמנון דנקנר שנערכה היום. רה"מ לשעבר אולמרט: "אהבת להתנצח כי מעולם לא נותרת ללא תשובה". צפו בווידאוTV
לאחר עשור, התמונות של רמברנדט שבו למוזיאון: זמן טוב לפלאש-מוב היסטוריהמוזיאון הלאומי בהולנד מכריז על חזרת היצירות המפורסמות של ציירי המולדת לקירותיו בפלאש-מוב מושקע, כולל שחזור ציורו של רמברנדטפרופיל אישי
UNDER 40: "אני מסתנוורת מטכנולוגיה - כל יום מתעוררת עם צורך בגאדג'ט חדש"מנכ"לית האתר הטכנולוגי ניוזגיק מורן בר היא האורח בפינת השבועית UNDER 40 של אייס. על סטארט-אפים, אקזיטים ובעיקר סבלנות בעולם טכנולוגידעה
משרד הפרסום החדש: ימכור רעיונות, יגייס פרילנסרים ולא יתעסק ברכש מדיהרבות דובר על הבעיות של עולם הפרסום ה'ישן', ומה לגבי העתיד? "המשרד הבא יעסוק בליבת הקריאייטיב, כלומר: בהמצאת רעיונות עבור לקוחותיו"רייטינג
10.7% רייטינג לדרבי של ת"א, 'צחוק מהעבודה' עם קצת יותר מ-20%ספיישל 'צחוק מהעבודה' זכה ב-20.6%, מול 10.7% לדרבי. 7.9% לש.ח. של 'המסע המופלא' בערוץ 10. ובשישי: פחות מ-15% ל'מי יפיל את המאסטר'- הפובליציסט ועורך 'מעריב' לשעבר אמנון דנקנר הלך לעולמו בגיל 67צוות מד"א קבע הערב את מותו של דנקנר, שערך את 'מעריב' 5 שנים, כתב ספרים רבים, השתתף ב'פופוליטיקה' ו'מועצת החכמים', ואף שיחק בסרט 'האח של דריקס' וב'פולישוק'. ליאורה כתבה בפייסבוק: "הלב מסרב להשלים"
רייטינג
על רגש ומתח: 27% להשקת העונה החדשה של 'אבודים', 15.9% למכבי נגד ברצלונהגם בערב עם תחרות קשה ושיא רייטינג מכיוון בית הוורד, מצליחה צופית גרנט לחזור עם רייטינג גבוה לעונה החדשה שלה. 'בלתי הפיך' רשמה 23.1%ראיון סופ"ש
"כשדרור מורה אמר שיש לו 6 ראשי שב"כ - צריך להיות אידיוט לא ללכת על זה"עם להיט ענק ביד - 'שומרי הסף', ולקראת פסטיבל מיפ בקאן, מפיצת הסרטים והמפיקה פיליפה קוברסקי, מסבירה בשיחה עם אייס כיצד היא בוחרת סרטים, מבקרת את תגובת הממסד הישראלי, ונותנת כמה עצות ליוצרי קולנוע תיעודי