- עוד הצלחה לטלוויזיה הישראלית: 'אמא ואבאז' נמכרה להפקה לצרפת ולבריטניהבמסגרת העסקה עליה חתומה הדס מוזס-ליכטנשטיין מ-ADD, הסדרה של אבנר ברנהיימר תופק בצרפת וגרסתה המקורית תשודר גם בתרגום סימולטני
- כל הארץ ועדים ועדים: גם דוברי המשרדים הממשלתיים החליטו על התאגדותכ-50 דוברים ממשלתיים בחרו במאיה עציוני, לאה ליברמן בנדר ואריאל רוזנברג, כחברי הוועד, במסגרת לע"מ. הוחלט גם על הקמת ועדת אתיקה לדוברים
- יוצרים ערך: גיא בר וגדעון עמיחי בקמפיין משותף לחגיגות העשור של ויקיפדיהבר ועמיחי, 2 מכרים ותיקים חזרו לעבוד יחד לטובת ציון עשור לויקיפדיה העברית. בשבוע האחרון עלה לאוויר המהלך בשיתוף מגישי ופרשני חדשות 2
- עובדי 'חדר החדשות' ממשיכים במאבק: יפגינו היום - וישביתו את המהדורה הערבלמרות שחוק ההסדרים עבר, הפיטורים לא בוטלו ועובדי החדשות המקומיות זועמים על 'קודה', שבמקביל - קיבלה עד כה רק חלק קטן מתוך התקצוב שלה
רייטינג
'המירוץ למיליון' קופצת, 'מעושרות' חוזרת מהתחתית ל-8.4%'המירוץ' זינקה ב-3 נקודות ביחס למוצ"ש שעבר. 'הרווק' זינקה ב-40% ב-3 ימים. ובשישי: 'המעגל' זינקה ב-4 נקודות, 'אולפן שישי' במגמת התאוששותראיון סופ"ש
"היח"צ עבר אבולוציה - יש יחצנים שמפחדים מהעולם החדש"זאב ינאי, הדור החדש של יועצי התקשורת בני ה-30, מדבר על השת"פ עם רונית שטרן ופופי אריאלי, אבל גם על קבוצת הפייסבוק PRguru, על הוגנות בתעשייה, שנאת מצליחנים ועשירים, וכמובן - חילופי הדורות בתחום היח"צרייטינג
גם לחם, גם שעשועים: 24.1% ל'כלוב הזהב', 12.2% לסדרה החדשה של אמנון לוי'השד העדתי' לא שיחזרה את נתון הרייטינג של פרק סיום העונה של 'כלבוטק', אבל עדיין הניבה נתון דו-ספרתי לרצועה. 'כלוב הזהב' זינקה ב-50% בשבוע- קמפיין TV ראשון של גדעון עמיחי עולה בשידורי הלווין בארה"בעמיחי שהשיק לפני מספר חודשים את סוכנות הפרסום שלו No No No No Yes בניו יורק מציג את יריית הפתיחה עם קמפיין לערוץ הטלוויזיה DOGTV
- יואל גבע הוא צ'אק נוריס: ה-Hooligans בקמפיין מיתוג חדש לרשת הפסיכומטריזה נכון? יואל גבע הוא היחיד שיכול לחבר 2 קווים מקבילים, וכשהוא עשה פסיכומטרי השאר קיבלו פקטור? ה-Hooligans משיקים שפה חדשה למותג
- רפואה וברק מתאחדים לקמפיין משותף: מהלך אינטראקטיב ראשון מסוגו באינסטגרםניר רפואה ודניאל ברק חוזרים לשתף פעולה בקמפיין אינסטגרם מקורי לחברת קוסמטיקה רומנית כאדפטציה לקמפיין TV. הגולשים מוזמנים לצאת למסע שופינג בוידאו עם אחת מ-3 הפרזנטוריות, המבוסס על מעבר בין האשטגים