מרינה מקסימיליאן ONOT עונות
צילום: צילום: דודי חסון
פרסום ראשון

פובליסיס מסיים את הקשר עם ONOT: מי משרדי הפרסום שמתעניינים בתקציב?

הערכות כי למרות הצעות נמוכות יותר ש-ONOT קיבלה, בפובליסיס סירבו להתגמש. כעת: מגעים עם גיתם במה שנראה כמבחן ראשון למנכ"לים החדשים

מי ייקח את התקציב? לאייס נודע כי הקשר בין משרד הפרסום פובליסיס לבין רשת האופנה ONOT, מסתיים. בתעשייה מעריכים כי ONOT קיבלה הצעות נמוכות יותר ממשרדים מתחרים, ואילו בפובליסיס סירבו להתקפל, מה שהוביל בסופו של דבר לפרידה בין הצדדים.

על פי הערכות, תקציב הפרסום של רשת האופנה, שעובדת ב-3 השנים האחרונות עם הפרזנטורית מרינה מקסימיליאן, עומד על כ-5 מיליון שקלים.

בשוק הפרסום עלתה הערכה כי אחד המשרדים שלוטש עיניים לתקציב הרשת, המפעילה יותר מ-50 סניפים ברחבי הארץ, הוא The box בראשותו של שי גורן, שהיה זה שהביא את תקציב ONOT לפובליסיס עוד כשהיה מנכ"ל המשרד בזמנו, עוד לפני שמונה לתפקיד ארי מלמוד, לפני כשנה וחצי.

אולם הערכות של גורמים בכירים בתעשייה מצביעות על כך שהתקציב עשוי לנחות דווקא אצל גיתם BBDO, שכבר מנהל מגעים עם ONOT.

הניסיון של גיתם להעביר אליו את תקציב ONOT נעשה בתקופה של העברת מקבל השליטה ממיכל המאירי ל-2 המנכ"לים החדשים, עדו הר-טוב ועמית לבני. זה עשוי להיות מבחן הבוחן הראשון של הר-טוב ולבני, בליווי המאירי, למרות שלא מדובר בתקציב אסטרטגי למשרד בסדר הגודל של גיתם BBDO, אלא דווקא בהזדמנות מצוינת לבחון את היכולות של השניים.

במשרד פובלילסיס לא הגיבו. טרם התקבלה תגובת גיתם BBDO. שי גורן הכחיש כי מתקיימים מגעים עם ONOT.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ג ר. 13/10/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    מי שיקח שיוציא קצת כסף מהכיס.....
  • 4.
    פוקימון 13/10/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    אפשר לסגור את פובליסיס ולאגד את המשרד עם שאר זרועות הקבוצה
  • 3.
    אחד שיודע 11/10/2013 22:48
    הגב לתגובה זו
    כשonot היו סתם עונות, עם הדוגמנית הדבה יחד עם המקומטת, אח..היו זמנים
  • 2.
    בהצלחה להר-טוב ולבני (ל"ת)
    גילי 10/10/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד שיודע 10/10/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    שרגאי כהן אביצור, שמכיר את המנהלת פרסום מחוג זומבה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.