מרינה מקסימיליאן ONOT עונות
צילום: צילום: דודי חסון
פרסום ראשון

פובליסיס מסיים את הקשר עם ONOT: מי משרדי הפרסום שמתעניינים בתקציב?

הערכות כי למרות הצעות נמוכות יותר ש-ONOT קיבלה, בפובליסיס סירבו להתגמש. כעת: מגעים עם גיתם במה שנראה כמבחן ראשון למנכ"לים החדשים

מי ייקח את התקציב? לאייס נודע כי הקשר בין משרד הפרסום פובליסיס לבין רשת האופנה ONOT, מסתיים. בתעשייה מעריכים כי ONOT קיבלה הצעות נמוכות יותר ממשרדים מתחרים, ואילו בפובליסיס סירבו להתקפל, מה שהוביל בסופו של דבר לפרידה בין הצדדים.

על פי הערכות, תקציב הפרסום של רשת האופנה, שעובדת ב-3 השנים האחרונות עם הפרזנטורית מרינה מקסימיליאן, עומד על כ-5 מיליון שקלים.

בשוק הפרסום עלתה הערכה כי אחד המשרדים שלוטש עיניים לתקציב הרשת, המפעילה יותר מ-50 סניפים ברחבי הארץ, הוא The box בראשותו של שי גורן, שהיה זה שהביא את תקציב ONOT לפובליסיס עוד כשהיה מנכ"ל המשרד בזמנו, עוד לפני שמונה לתפקיד ארי מלמוד, לפני כשנה וחצי.

אולם הערכות של גורמים בכירים בתעשייה מצביעות על כך שהתקציב עשוי לנחות דווקא אצל גיתם BBDO, שכבר מנהל מגעים עם ONOT.

הניסיון של גיתם להעביר אליו את תקציב ONOT נעשה בתקופה של העברת מקבל השליטה ממיכל המאירי ל-2 המנכ"לים החדשים, עדו הר-טוב ועמית לבני. זה עשוי להיות מבחן הבוחן הראשון של הר-טוב ולבני, בליווי המאירי, למרות שלא מדובר בתקציב אסטרטגי למשרד בסדר הגודל של גיתם BBDO, אלא דווקא בהזדמנות מצוינת לבחון את היכולות של השניים.

במשרד פובלילסיס לא הגיבו. טרם התקבלה תגובת גיתם BBDO. שי גורן הכחיש כי מתקיימים מגעים עם ONOT.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ג ר. 13/10/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    מי שיקח שיוציא קצת כסף מהכיס.....
  • 4.
    פוקימון 13/10/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    אפשר לסגור את פובליסיס ולאגד את המשרד עם שאר זרועות הקבוצה
  • 3.
    אחד שיודע 11/10/2013 22:48
    הגב לתגובה זו
    כשonot היו סתם עונות, עם הדוגמנית הדבה יחד עם המקומטת, אח..היו זמנים
  • 2.
    בהצלחה להר-טוב ולבני (ל"ת)
    גילי 10/10/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד שיודע 10/10/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    שרגאי כהן אביצור, שמכיר את המנהלת פרסום מחוג זומבה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.