- BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר מגייס 2 תקציבים: דלתות רשפים ואוסילורשפים שמתמחה בתחום דלתות החוץ טופל עד לאחרונה במקאן בוטיק. היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון ש'. אוסילו היא תרופה הומיאופתית נגד שפעת
- אז מי מנצח באינסטגרם: בר רפאלי או אסי עזר - X פקטור או 'הכוכב הבא'?למי יש יותר עוקבים, לאיזו תכנית יש מעורבות גולשים גבוהה יותר, ומי העלה יותר קטעי וידאו. לצד הטלוויזיה, באינסטגרם יש תחרות לא פחות חשובה. בדיקה של חברת VIGO מגלה מי עשה את זה טוב יותר - קשת או רשת
- מדיה ליהודים בלבד: JMG המתמחה בפרסום ושיווק באונליין משיקה סניף בישראלJewish Media Group מתמקדת בפניה ישירה לקהל היהודי בעולם, הדובר אנגלית. את הפעילות תנהל אמנדה קופרמן, לשעבר סמנכ"ל הג'רוזלם פוסט
רייטינג
ניצחון ל'קשת': 40.3% רייטינג לגמר העונה הראשונה של 'הכוכב הבא'הפורמט החדש משקם את הריאליטי עם עלייה של 18% לעומת פרק הגמר של כוכב נולד בשנה שעברה. במקום הראשון זכה אביתר קורקוס ואחריו האחים גתפרסום ראשון
לאחר שנה וחצי: ארי גלהר הכתב לענייני חרדים של 'מעריב' פורש מתפקידוגלהר הודיע למעריב לפני חודש כי הוא מעוניין לעזוב את תפקידו. במסגרת עבודתו עורר לא מעט תגובות נזעמות בעקבות שורה של פרסומים שונים- נאבקים על התדמית: המוסלמים זועמים על ה-BBC לאחר ראיון עם מטיף דת קיצוניזעם בקרב הקהילות המוסלמיות בבריטניה לאחר שידור ראיון עם מטיף דת איסלאמי קיצוני. ה- BBC : "חשוב שהציבור יידע על קיומן של דעות כאלו"
- ברייק הזהב של הכוכב הבא: פרסומת 60 שניות של רנואר שתשודר פעם אחת בלבדהמותג ישלם עבור הפרסומת שלא תשודר יותר בטלוויזיה 300 אלף שקל. בפרסומת תוצג קולקצייה חדשה ו-10 הדוגמנים המבטיחים לשנת 2014
- שחם אמר את דברו: חברות מדיה יוגבלו לרכישת 20-25% מזמן הפרסום של כל זכייןבסיכום דבריו, לאחר 31 ישיבות שקיימה הוועדה, אמר שחם: "לחצים קשים במיוחד הופעלו עליי, שהתבטאו גם בהפעלת משרדי עורכי דין שניסו לפגוע בי באופן אישי; ההחלטות ישפיעו לטובה על איכות השידורים, לטובת הציבור"
- לאחר אינספור דחיות: מכרז הפרסום של 'כללית' יוצא לדרך - 13 מ' שקל על הפרקהמכרז שכל משרדי הפרסום הגדולים בישראל לוטשים אליו עיניים יוצא לבסוף לדרך. ב-4 השנים האחרונות טיפל משרד הפרסום מקאן אריקסון בתקציב
- בזכות החדשנות הדיגיטלית: יגאל ברקת מישראכרט נבחר לאיש השיווק של דצמבראיגוד השיווק הישראלי בחר בברקת שמכהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה כ-3 שנים, בזכות הובלת מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה