קמפיין חדש של יריב טוויג: רימייק מפתיע לסצנת השקית מהסרט 'אמריקן ביוטי'

הסרטון החדש עבור עמותת 'אקולנוע', המקדמת מודעות לאיכות הסביבה באמצעות שימוש בקולנוע, יוקרן בהתנדבות באולמות של רשת סינמה סיטי
משה בנימין | (10)

אחת הסצנות המפורסמות בקולנוע המודרני, בשני העשורים האחרונים, היא ללא ספק סצינת השקית מתוך הסרט 'אמריקן ביוטי' בכיכובו של קווין ספייסי . סצנה זו מהווה השראה לסוכנות הפרסום של יריב טוויג בסרטון חדש עבור עמותת 'אקולנוע'.

בסרטון, עבור העמותה שמקדמת מודעות לאיכות הסביבה באמצעות שימוש בקולנוע, עושה טוויג רימייק מפתיע לסצנה השקית, כשהוא משלב בתוכה מניפולציה קלה בסיומת שתואמת את ערכי העמותה ומקדמת את המסר בדבר איכות הסביבה. עמותת 'אקולנוע ייסדה את הפסטיבל הראשון והיחיד בארץ לסרטי סביבה המתקיים מאז שנת 2004.

כיאה לנושא, הסרטון יוקרן באולמות הקולנוע של סינמה סיטי אשר נרתמה בהתנדבות למהלך. יוזכר כי טוויג פתח לפני כשנה את הסוכנות ובין לקוחותיו חברת גינדי השקעות - ריבוע כחול נדל"ן, ומלונות דן, להם יצר לאחרונה 2 קמפיינים חדשים באינטרנט המיועדים לשוק הבינלאומי.

קרדיטים: סוכנות פרסום: יריב טוויג, במאי: ישי קרני, הפקה: תפארת, דורון להב, מפיק בפועל: רועי קסקי, צלם: בנג'י כהן, מוזיקה: תומר בירן, ספישל אפקט: ניר זעירי, בית פוסט אופליין : ברודקאסט, בית פוסט אונליין :פוסט אופיס. תודה מיוחדת: אבי אדרי - מנכ"ל שותף, סינמה סיטי

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אמיר 06/03/2014 01:42
    הגב לתגובה זו
    הייתי מוותר על המשפט בסוף, מיותר ולא קולע
  • 9.
    גרין 03/03/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    אני הייתי מרקיד את השקית שעה וחצי ואז עובר לצילום תקריב של החומה של עוד שעה וחצי ובסוף כותב יותר קטן רק בפינה הימנית העליונה את המילה "משעמם "
  • 8.
    אחד המוכשרים והנעימים שיצא לי לעבוד (ל"ת)
    אקס 25/02/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    דוביד 25/02/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    http://www.adforum.com/creative-work/ad/player/38466 אם כבר לגנוב מאמריקן ביוטי, אז כמו שצריך
  • 6.
    סרט יפה מאוד! אפילו מרגש... (ל"ת)
    שכטר 25/02/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    סרט מהמם!!! (ל"ת)
    איילת 25/02/2014 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שי 25/02/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    מפרגן על הכוונה אבל הסרט מ ש ע מ ם. והמשפט בסוף מעורפל.
  • 3.
    ג'וני חסון 25/02/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    ולא מעניין אותי שזה רימייק לסרט בן 15.
  • 2.
    יוחאי 24/02/2014 20:23
    הגב לתגובה זו
    זה פשוט מדהים כמה רעש וצלצולים סביב סרטון בינוני אחד קטן, עם רעיון עוד יותר קטן ועם כותרת לא קריאה. טוויג, גדעון היה מפטר אותך על כותרת כזאת קצרה. אבל זאת הרמה היום בארץ. אין השראה, אין כלום.
  • 1.
    יוני 24/02/2014 18:05
    הגב לתגובה זו
    זה רק אני או שזה נראה כאילו המציאו את העמותה ההזויה הזו עבור הסרט הזה? (אגב, סרט מקסים בלי קשר)
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.