קמפיין חדש של יריב טוויג: רימייק מפתיע לסצנת השקית מהסרט 'אמריקן ביוטי'
אחת הסצנות המפורסמות בקולנוע המודרני, בשני העשורים האחרונים, היא ללא ספק סצינת השקית מתוך הסרט 'אמריקן ביוטי' בכיכובו של קווין ספייסי . סצנה זו מהווה השראה לסוכנות הפרסום של יריב טוויג בסרטון חדש עבור עמותת 'אקולנוע'.
בסרטון, עבור העמותה שמקדמת מודעות לאיכות הסביבה באמצעות שימוש בקולנוע, עושה טוויג רימייק מפתיע לסצנה השקית, כשהוא משלב בתוכה מניפולציה קלה בסיומת שתואמת את ערכי העמותה ומקדמת את המסר בדבר איכות הסביבה. עמותת 'אקולנוע ייסדה את הפסטיבל הראשון והיחיד בארץ לסרטי סביבה המתקיים מאז שנת 2004.
כיאה לנושא, הסרטון יוקרן באולמות הקולנוע של סינמה סיטי אשר נרתמה בהתנדבות למהלך. יוזכר כי טוויג פתח לפני כשנה את הסוכנות ובין לקוחותיו חברת גינדי השקעות - ריבוע כחול נדל"ן, ומלונות דן, להם יצר לאחרונה 2 קמפיינים חדשים באינטרנט המיועדים לשוק הבינלאומי.
קרדיטים: סוכנות פרסום: יריב טוויג, במאי: ישי קרני, הפקה: תפארת, דורון להב, מפיק בפועל: רועי קסקי, צלם: בנג'י כהן, מוזיקה: תומר בירן, ספישל אפקט: ניר זעירי, בית פוסט אופליין : ברודקאסט, בית פוסט אונליין :פוסט אופיס. תודה מיוחדת: אבי אדרי - מנכ"ל שותף, סינמה סיטי
- 10.אמיר 06/03/2014 01:42הגב לתגובה זוהייתי מוותר על המשפט בסוף, מיותר ולא קולע
- 9.גרין 03/03/2014 13:41הגב לתגובה זואני הייתי מרקיד את השקית שעה וחצי ואז עובר לצילום תקריב של החומה של עוד שעה וחצי ובסוף כותב יותר קטן רק בפינה הימנית העליונה את המילה "משעמם "
- 8.אחד המוכשרים והנעימים שיצא לי לעבוד (ל"ת)אקס 25/02/2014 14:13הגב לתגובה זו
- 7.דוביד 25/02/2014 13:55הגב לתגובה זוhttp://www.adforum.com/creative-work/ad/player/38466 אם כבר לגנוב מאמריקן ביוטי, אז כמו שצריך
- 6.סרט יפה מאוד! אפילו מרגש... (ל"ת)שכטר 25/02/2014 11:35הגב לתגובה זו
- 5.סרט מהמם!!! (ל"ת)איילת 25/02/2014 11:34הגב לתגובה זו
- 4.שי 25/02/2014 10:06הגב לתגובה זומפרגן על הכוונה אבל הסרט מ ש ע מ ם. והמשפט בסוף מעורפל.
- 3.ג'וני חסון 25/02/2014 09:29הגב לתגובה זוולא מעניין אותי שזה רימייק לסרט בן 15.
- 2.יוחאי 24/02/2014 20:23הגב לתגובה זוזה פשוט מדהים כמה רעש וצלצולים סביב סרטון בינוני אחד קטן, עם רעיון עוד יותר קטן ועם כותרת לא קריאה. טוויג, גדעון היה מפטר אותך על כותרת כזאת קצרה. אבל זאת הרמה היום בארץ. אין השראה, אין כלום.
- 1.יוני 24/02/2014 18:05הגב לתגובה זוזה רק אני או שזה נראה כאילו המציאו את העמותה ההזויה הזו עבור הסרט הזה? (אגב, סרט מקסים בלי קשר)
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
