רייטינג
ערב מוצלח לערוץ 10 - 'היפה והחנון' חוזרת לעונה 4 עם 20.1%לאחר שלל פרומואים, חסויות וקידומים 'היפה והחנון' חזרה לעונה 4. יום ב' מסתמן כשדה קרב חדש בין ערוץ 10 לקשת; השקת 'נראה אותך' עם 17%- הביצים של ריפרש ומוזס עושות את העבודה: קמפיין פייסבוק הקפיץ מכירות ברשתבקמפיין שנועד לקדם את חגיגות 100 אלף החברים של מוזס בפייסבוק, נשלחו לסמארטפונים שלהם ביצי הפתעה, שהובילו אותם לקבלת הטבה בסניפים
- מצחיקות, מרגשות וחכמות: בחרנו את 15 הפרסומות הכי טובות של 2013הסלולר מככב, איקאה עם פרסומת מקסימה ו-Guinness לא נשארת מאחור. 15 הפרסומות הכי טובות, וגם כאלו שלא נכנסו לרשימה אבל נכנסו לנו ללב
- לאחר 5 שנים: דוברת קבוצת HOT דנה אדמוני-רוזנטל פורשת מתפקידהאדמוני-רוזנטל שימשה בתפקיד בשנים בהן הפכה HOT מחברת כבלים לקבוצה המשווקת שירותי אינטרנט וסלולר. "הייתה לי הזדמנות לתרום את חלקי"
- בעיות בסגל של אופירה? ארגון העיתונאים הכריז על סכסוך עבודה ב-ONEבארגון מציינים כי מזה 3 חודשים, הנהלת ONE לא משיבה לפנייתו שנועדה לדון בתנאי ההעסקה. לדבריו ההנהלה מתעלמת מדרישת העובדים לנהל מו"מ
ניתוח קמפיין
הפתיתים של אסם: השפה החדשה בפרסומת הצליחה להתגבר על הבנאליה המשמימהאסטרטגית המיתוג עטרה בילר על פרסומת אסם. "הסיפור מעניין וכמו באגדות - יש בו כמה שכבות; אסם עלתה על תובנה מעניינת, ובעיקר עדכנית"- רשמי וסגור - חברת ההפקות ההולנדית 'אנדמול' רוכשת 33% ממניות 'רשת'לפני כשבועיים חתמו הצדדים על מזכר הבנות ובזמן זה התבצעה בדיקת נאותות. אנדמול תזרים כ-120 מיליון ש', במידה והרשות השנייה תאשר את הרכישה. אבי צבי: "חיזוק מבנה הבעלות יאפשר את המשך הצמיחה המואצת"
רייטינג
אילנה דיין ו'להיות איתה' רושמות שיא עונתיסדרת הדרמה שיצר אסי עזר מזנקת ל-27.2% מיד לאחר עובדה שהשיגה שוב 26.3% בפרק בו המפיק ישי הדס מבקר את הנערה שהציל מזנות באתיופיה- היה שווה? אינסטגרם חשפה את תוצאות הקמפיין למותגים ליווי'ס ובן אנד ג'ריסהרכישה המתוקשרת שלה על ידי פייסבוק רמזה לבאות ואינסטגרם יצאה לדרך עם קמפיינים ראשוניים. הקייס סטאדי הראשון נבדק על פני 8-9 ימים
- אלפי ילדים נכים בישראל לא נחים לרגע: מקאן בקמפיין פרו-בונו לעמותת איל"ןב-3 השנים האחרונות מלווה משרד הפרסום את עמותת איל"ן. מנכ"ל העמותה שמעון צוריאלי: "מודים להם שנרתמו כמדי שנה לסייע להגשמת מטרות הארגון"