רייטינג
35% ל'כוכב הבא' בשידור ללא פרסומות; שיא ל'בובה של מדינה'רביעיית הגמר של הריאליטי נחתמה אמש והוא ייערך בשלישי הבא. 'קשת' שוב וויתרה על פרסומות בין 20:30 ל-22:10 ועשתה ל'כלבוטק' חיים קשיםTV
חוכמה קטנה עם סופוקליס: צפו בקמפיין מקאן לבורגר ראנץ' עם הענק היווניהסנטר האימתני של מכבי מגלם פילוסוף יווני שמספק תובנות לצופים. מנהל השיווק של בורגר ראנץ': "הפרסומת מצחיקה ומעבירה את ערכי המוצר"- המסורת ממשיכה: סמנכ"ל הקריאייטיב במקאן דיגיטל עמי אלוש ישפוט בניו יורקזו תחרות הפרסום הבינ"ל הראשונה שבה ישפוט אלוש. ב-2013 כללה התחרות 6 שופטים ישראלים, ביניהם אלדד וינברגר, לשעבר מנכ"ל מקאן דיגיטל
- BERLIN SCHOOL השיק את תכנית הלימודים לסמנכ"לי הקריאייטיב: "רוצים להרעיד את התעשייה בישראל"בין המסלולים בתכנית, לימודי 'מנהיגות קריאייטיבית' שייערכו בחלקם בתל אביב ובקאן. מנהלי ביה"ס: "רוצים שאנשי הקריאייטיב בת"א יהיו גאים בעצמם"
רייטינג
היה דרבי? שיא רייטינג עונתי לתחקיר 'עובדה' על ה"כסף מתחת לשולחן" באיכילובלמרות הדרבי בין מכבי להפועל ת"א, תחקיר המנתחים של 'עובדה' ריתק את הצופים למסך. גם ערוץ 10 הקשה על משחק הכדורגל עם 14.4% ל'אמבוש'ניתוח קמפיין
קמפיין ההשקה של UP - מותג ה-low cost: אסתטי וקוסמופוליטי אבל דידקטי ומיושןהבחירה במותג לועזי חכמה, אך "באיקאה של התעופה אין הקרבה אמיתית מצד אל על". אסטרטגית המיתוג עטרה בילר על מותג ה-Low cost החדש- דרמה של חצות: המשבר בערוץ 10 נפתר - המניות של לאודר יועברו ליוסי מימןבמקביל להעברת המניות לאודר יזרים לקופת הערוץ כ-40 מיליון שקלים שישמשו לתשלומים למפיקים ולספקים ויישום תכנית העבודה לשנת 2014
- ה-Hooligans עושים רדיו, וצרבת: יוצאים בקמפיין לחברת התרופות 'אסטרהזניקה'בוטיק הקריאייטיב של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין לא עוצר בדיגיטל ושולח זרועות גם לרדיו עם קמפיין חדש לחברת התרופות השבדית
- איגוד הפרסום יוצא בשת"פ עם בית הספר למנהיגות קריאייטיבית מברליןבמוסד שנקרא SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP פועלת תוכנית ייעודית להכשרת אנשי קריאייטיב בדרגים שונים. בין בוגריו גם גדעון עמיחי
- ב-4 ימים בלבד- 10,000 הורדות לאפליקציית סטטוסים מצייצים: "אנחנו גוף תקשורת"עמוד הפייסבוק כבר על 411 אלף חברים והאפליקצייה החדשה בדרך הנכונה. אבי לן: "מה שקורה עם סטטוסים בחודשים האחרונים זה מטורף לגמרי"