- שוברת שיאים: תקציב הפרסום הבינלאומי של סמסונג יעמוד על 14 מיליארד דולרהמאבק ב-Apple מעביר את הדרום קוריאנים על דעתם. החברה שנחשבת למפרסם הגדול בעולם משקיעה 5.4% מהמחזור בפרסום - ה-Galaxy במוקד
- המודעה האחרונה: כך תיכנן מעריב לקדם את הטור הראשון של אריק איינשטייןב'מעריב' עיצבו מודעה לקדם את הטור של אריק איינשטיין, עוד לפני שנפטר. עפ"י הערכות, גיליון שישי הודפס במספר כפול של עותקים. צפו במודעה
- לאחר עיכוב: החברה של רם בלינקוב נבחרה לייעץ לוועדת לנדס לרשות השידורחברי הצוות של בלינקוב, לשעבר איש האוצר ומנכ"ל HOT, יבצעו מחקר עבור ועדת לנדס אודות הנעשה בשידור הציבורי ב-7 מדינות שונות בעולם
רייטינג
השבוע החלש יחסית של 'X פקטור': 30.8% אתמול, פחות מ-30% ביום חמישיתחרות הכישרונות של 'רשת' רשמה רייטינג נמוך יחסית לאלו אליהם הורגלה. בשישי: 4.5% ל'מציצים' עם איינשטיין. בחמישי: הרבה ספורט, רייטינג נמוךראיון סופ"ש
צוחקים על הכל, כמעט: "לא לפגוע במרואיין, כרגע לא תהיה בדיחה על איינשטיין"'המופע של רד ודביר', שילוב בין מגיש בשר ודם ובובה פרועה, רשמה עד כה 23%. עורך התכנית נדב פרישמן, מספר לאייס על העבודה על התכנית, איך לא מעליבים מרואיינים, הרצון להביא את בר רפאלי, ומצב התעשייה בכלל- הממונה החליט: השת"פ בין יוניברסל לגליקמן ימשיך; נתח השוק יוגבל ל-25%למרות החיוכים בשוק המדיה, החלטת הממונה מתייחסת להיקף הרכש שכולל משרדים ומפרסמים שקונים מדיה באופן ישיר. המשמעות היא שנתח השוק של יוניברסל עומד על 27.8% בלבד, מה שמוציא את העוקץ מהדרמה הצפויה
- נותן עבודה: סוכנות הקריאייטיב של יריב טוויג יצאה ב-2 קמפיינים למלונות דןכמה חודשים של גישושים וקדימה לעבודה. איש הקריאייטיב שפתח בחודש מאי השנה סוכנות פרסום, הספיק גם לצרף לשורותיו את תקציב חברת גינדי
- אייל גולן נגד עומרי חיון: הפרסום גרם נזק של עשרות מיליוני ש'"יצרת מחול תקשורתי שקרי ומשא שטנה כלפי מרשי", כתב עו"ד שי אליאס שדורש מכתב התנצלות וקבלת הצעה לפיצוי. חיון: "הידיעה הייתה נכונה"
- ITV השלימה את רכישת הפורמט 'הכוכב הבא' של 'קשת'ABC בארה"ב, M6 בצרפת, RTL הגרמני, ועוד גופי שידור והפקה ב-15 מדינות נופסות לפחות, רכשו כבר את הפורמט שפיתחו 'קשת' ו'טדי הפקות'
- סטטוס חדש: דייס מרקטינג תטפל בתקציב המדיה החברתית של המכון הטכנולוגי חולוןסוכנות הניו מדיה מצטרפת למערך הפרסום של HIT לצד ליאו ברנט שמטפל בחלק הארי של התקציב. נמרוד דוויק: "צריך לפעול באופן חכם, מדויק ויצירתי"