- הנדנדה של מקאן אריקסון נכנסת לארכייב: מודעת VOLVO מופיעה במגזין הפרסוםהמודעה שפורסמה לראשונה במסגרת תחרות דג הזהב מצטרפת למודעות נוספות מישראל. בגליונות הקרובים ישולבו מודעות נוספות של מקאן אריקסון
- 'כלכליסט' מגיב: "התביעה של מ"מ ראש עיריית פ"ת מופרכת - ומשיקולים פוליטיים"מציג עובדות שגויות, מסתיר מידע מבימ"ש ומסלף את התמונה - כך מציגים עוה"ד של 'כלכליסט' את אורי אהד, שהגיש תביעת לשון הרע בסך מיליון ש'
- בזכות סדרת ה-Supernatural: אלי פייגלין מ'אבן קיסר' נבחר לאיש השיווק ביוניפייגלין יזם סדרת מוצרים וקולקציה חדשה בשם Supernatural Designs. המהלך הביא לתוצאות מרשימות עבור אבן קיסר הן בשורת הרווח והן במיצוב
פרסום ראשון
מכרז הפרסום לקמפיין של ההסתדרות: זרמון, LEAD ו'לעומק התודעה' עלו לגמרלאחר שהבריף הוצג בפני 10 משרדים, נבחרו 'זרמון DDB' ו'לעומק התודעה' להמשיך לשלב הבא ולהתחרות ביניהם על קמפיין לקידום התאגדויות עובדיםTOP5
פסטיבל קאן - פעם אחרונה ודי: 5 מהלכים נפלאים שלא קיבלו מספיק תשומת לבTOP5 השבועי של אייס וראובני פרידן בסימן פסטיבל קאן. מהלך זוכה של DOVE (שאתם לא מכירים), קמפיין לעידוד הספדים (מה ששמעתם) ו-OREOניתוח קמפיין
2 פרסומות - אותו המסר: 'מזרחי' ו-yes רוצים שנעשה שינוי: הם מסבירים למה?עטרה בילר על 'מזרחי טפחות' ו-yes: "הפרסומות מדברות על הפחד משינוי ויציאה מאזור הנוחות. מעניין לבדוק את נתחי השוק שלהם בעוד 3 חודשים"- תקציבים חדשים במשרד דובצקי זקס אוברוצקי: 'קל גב', goodyear ורשת 'כיתן'בימים האחרונים עלה המשרד בקמפיין טלוויזיה ראשון לכיתן. כמו כן קיבל המשרד את תקציב הפרסום של חברת הנדל"ן 'נחמיה' הפרוסה ברחבי הארץ
רייטינג
קל להיות 'סופר' מול הרייטינג בערוץ 10: למרות היחלשות של 'נני' - אין פייטיורד, עולה, קבוע. לא משנה מה קורה ברייטינג של המתחרים, בערוץ 10 המצב סטטי ולא מבשר טובות. 'נני' עם הרייטינג הנמוך שלה העונה עד כהפרסום ראשון
חשש בחדשות המקומיות: העובדים צפויים לקבל זימונים לשימועים לפני פיטורים(עדכון) מכתבי השימוע חולקו בשעות האחרונות לעובדים. בעוד כחודש מסתיימת תקופת ההפעלה ובכירי 'קודה תקשורת' נפגשו בכנסת עם פגישות