פרסום ראשון

הכי פשוט שיש: 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של רשת simply wood

רשת הרהיטים שמונה 8 סניפים בישראל מייצאת את מוצריה גם לארצות אירופה והמזרח התיכון. תקציב הפרסום השנתי שלה מוערך בכ-2 מיליון שקלים
משה בנימין | (2)

אין רגע דל במשרד הפרסום 'לעומק התודעה'. המשרד בבעלותם של און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וארז מי-טל ממשיך לצמוח ולהתרחב ומצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת הרהיטים simply wood.

תקציב הפרסום השנתי של הרשת המונה 8 סניפים בישראל מוערך בכ-2 מיליון שקלים. הרשת הוקמה ב-1996 ומייצאת ממוצריה גם לארצות אירופה והמזרח התיכון. לאחרונה השיקה הרשת סניף חדש במתחם העיצוב החדש בנתניה Home design.

דני יאברי, המנכ"ל והבעלים של רשת simply wood: "אנחנו שמחים על תחילת עבודתנו עם משרד הפרסום לעומק התודעה. במהלך השנה הקרובה, בעוד רוב רשתות הרהיטים מחפשות אחרי הטרנד הבא, אנחנו נמשיך לבסס את הקו העיצובי הנקי שלנו כ-timeless, עיצוב שתמיד יהיה נכון ורלוונטי".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לאה 25/02/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה אולי מקבל הרבה תקציבים אבל הרושם הוא שכל תקציב הוא בגודל של דוכן בשוק הכרמל. העיקר שנותנים להם כותרת כאילו מדובר במינימום תקתיב של בנק. כל הכבוד (לאייס)
  • 1.
    מפרגנת 24/02/2014 17:07
    הגב לתגובה זו
    שמייצא גם לאירופה וגם למזרח התיכון. הדרך לעשירייה סלולה!