ישראל זיו הוא השם האחרון בשורה ארוכה של בכירי מערכת הביטחון שיצאו לאזרחות וגילו שהניסיון הצבאי יכול להיות שווה הרבה כסף. אהוד ברק הפך את הרזומה הביטחוני והמדיני לקריירה עסקית של הרצאות, ייעוץ, קנאביס וסייבר; עמירם לוין הרוויח הון עתק מנקסט ויז'ן; חגי
שלום בנה אימפריית קמעונאות ותעשייה. ועדיין, הדרך כוללת גם נפילות כואבות שמזכירות שדרגות וקשרים פותחים דלתות, אבל לא מבטיחים הצלחה עסקית
המוכרים הם יו"ר החברה, המנכ"ל וסמנכ"ל הטכנולוגיות, דווקא בעל המניות הגדול בחברה יוסף סנדלר לא השתתף במכירת המניות; המכירה של המנהלים סבירה והגיונית אבל אתם יודעים מה אומרים - מנהלים מוכרים כשהמניה יקרה. מצד שני, לפני שנה היא הייתה חברה בתמחור מצוין (הנה הניתוח כאן בזמן אמת) אבל גם עכשיו היא כנראה עדיין בתמחור סביר
בתחילת השבוע קיבלה החברה הזמנה לרכישת מצלמות של החברה מצד שלישי בהיקף של 2.37 מיליון דולר ומתחילת השנה הסתכם סך העסקאות המהותיות של החברה בכ-15.7 מיליון דולר
על רקע דיווחים של חברות כי החליטו להוציא את הכסף מחוץ לישראל, הנה דוגמא לחברה שהחליטה להחזיר את הכסף ארצה. זה אמנם קרה בעקבות קריסה של סיליקון ואלי בנק, ועדיין - הכסף יישאר במקום בטוח. בלי קשר, החברה נכנסת לעסקת ענק - בה תספק מוצרים ב-2.73 מיליון דולר
החברה עמדה בטווח התחתון של התחזיות לרבעון הרביעי ולשנת 2022 כולה. ברבעון הרביעי היא הכניסה 8 מיליון דולר, כאשר צפתה הכנסות של 7.5 עד 12 מיליון. בשנה כולה הכניסה 26 מיליון דולר; החברה תחלק דיבידנד של 5.57 מיליון דולר - מחיר המניה הוכפל מאז ההנפקה
החברה בקצב רווחים של 8.8 מיליון דולר - מכפיל 19; החברה עדיין צופה הכנסות של 25.5-30 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים היא הכניסה 18 מיליון, האם היא מסוגלת להכניס עוד 12 מיליון דולר? ברבעון השלישי היא הכניסה 6.6 מיליון דולר. חן גולן: "לא מזהים כל שינוי בביקושים למוצרינו על רקע ההשפעות המאקרו כלכליות"
החברה שהנפיקה את מניותיה בבורסה בתל אביב בנשנה שעברה, מציגה גם עליה של כ-13% בשורה התחתונה; נכון לסוף הרבעון הראשון, צבר ההזמנות של החברה עמד על כ-9.6 מיליון דולר
החברה צופה המשך צמיחה של 70-100% גם בשנת 2022, החברה תחלק דיבידנד של 2.855 מיליון דולר על רווחי 2021, שהם 3.6 סנט למניה - החברה מעוניינת לרכוש חברה אמריקאית
מוכרת בקצב של 15 מיליון דולר ומרוויחה 5 מיליון דולר; פועלת בשוק הרחפנים הצומח וצפויה לצמוח בשנה ב-70%-100%; האלוף עמירם לוין השקיע בה 800 אלף שקל ששווים היום 30 מיליון שקל - מי את נקסט ויז'ן?