טופ גאם
טופ גאם
IPO
התמחור גמיש כמו סוכריית גומי: טופ גאם חתכה את השווי בהנפקה בחציבביזפורטל ביקרנו את השווי הקודם שביקשה - כ-600 מ' ש'. החברה מייצרת סוכריות גומי וממתקים ומנוע הצמיחה שלה הוא כאלה הכוללים תוספי תזונה וויטמינים. החברה גייסה 100 מ' ש' מהציבור- שוק ההנפקות מאבד פרופורציה - טופ גאם מכוונת לשווי של 500 מ' ש'החברה שעוסקת בייצור מסטיקים וסוכריות עם תוספי מזון רוצה, מוכרת בקצב שנתי של 82 מיליון ומרוויחה קרוב ל-3 מיליון שקל. איך מהמספרים האלו הגיעו לשווי של חצי מיליארד?