חברת בגדי הספורט דיווחה על הפסד מתואם של 3 סנט למניה והכנסות של 1.17 מיליארד דולר ברבעון הרביעי. התחזית לשנה הקרובה אכזבה את המשקיעים, כשבמקביל החברה ממשיכה להתמודד עם שחיקה בצפון אמריקה, תחרות גוברת ומכסים שפגעו בשולי הרווח
גלי ההדף מנגיף הקורונה ממשיכים להגיע: חברת הביגוד הגרמנית מדווחת על פגיעה משמעותית במכירות כאשר 500 חנויות החברה בסין סגורות. בשבוע שעבר הייתה זו אנדר ארמור שהזהירה. נייקי תצטרף בתקופה הקרובה?
יצרנית ביגוד הספורט מאכזבת בדו"חות לרבעון האחרון ובמקביל צופה פגיעה של 50-60 מיליון דולר בהכנסות ברבעון הקרוב בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בסין. נייקי צפויה להיפגע גם?
סקטור הבנקאות עמד במוקד ברקע לפרסום אמש של משרד האוצר האמריקני. במקביל, המשקיעים ממתינים להחלטת הריבית של הפד'. אפל צפויה לפרסם את הדו"חות לאחר הסגירה. ביונד מיט ואנדר ארמו ירדו ב-12.2%