תעודות סל

תעודות סל (ETF) הן כלי השקעה פסיבי פופולרי, המאפשר חשיפה למדדים, סקטורים ומטבעות בלחיצת כפתור. בישראל יש מאות תעודות סל על ת״א, נאסד״ק, זהב, אג״ח ועוד. תעודות הסל מציעות פיזור רחב, דמי ניהול נמוכים ונזילות גבוהה.
לסקירת תעודות סל, תשואות והשוואות
ניתוח
מריל לינץ': "לאחר שנתיים מצוינות המשקיעים נוטשים את הנכס הזה"תעודות הסל אשר רוכשות הלוואות בדירוג נמוך מבנקים סובלות מתחיל חודש אפריל ממשיכות כספים, מה הסיבה?- רוצים להשקיע בחו"ל? כלכלני אגוד מציגים רשימת ETF מומלצות ל-2014איזה חלק מהתיק מומלץ להפנות למניות? כמה בארץ וכמה בחו"ל? אלו סקטורים מומלצים בחו"ל? מה תשואת ה-ETF ב-2013? צפו ברשימה
כנס בורסהגרף
דוד אללוף: "התעודות הממונפות מתאימות למשקיעים מתוחכמים בלבד"המנכ"ל המשותף של תכלית תעודות סל דיבר בכנס בורסה גרף על המסחר בתעודות הממונפות - כלי מסחר למבינים בלבד- יזיזו את השוק: צפו בביקושים וההצעים הצפויים בעדכון המדדים הקרובלקראת עדכון המדדים יבצעו תעודות הסל והקרנות המחקות את ההתאמות הנדרשות - פריגו צפויה להצעים של 300 מיליון שקל
- סלינגר: המוסדיים לא יוכלו לגבות מהחוסכים 0.1% על תעודות סלהממונה על שוק ההון פרסמה היום טיוטת תקנות המגבילה את היקף ההוצאות הישירות הנגבות מחוסכים. על השקעות בחו"ל תוגבל ההוצאה הישירה ל-0.15% מהיקף הנכסים
ניתוח
התעודות ביצעו היום התאמות בסך 160 מיליון שקל - לאן זרם הכסף?(עדכון) מחיקת כלל תעשיות (שווי שוק של 2.5 מיליארד שקלים) יצרה היום בנעילה גל קניות במדדים הרלוונטים. כמה כסף זרם לרציו?- הסתערות: הציבור הזרים באוק' 1.9 מיליארד שקל לתעודות מנייתיותהגיוסים לתעודות המנייתיות היוו כשני שליש מסך הגיוסים שהסתכמו בכ-3 מיליארד שקל באוקטובר. מתחילת השנה למעלה מ-11 מיליארד שקל הופנו לתעודות הסל המנייתיות
- "באירופה משמרים מצב זומבי - המשבר שם עדיין לא נגמר"אסטרטג המניות העולמי הראשי בענקית הקרנות פידלטי רואה סיבוב נוסף של תספורות באירופה - "יוון בוודאות, וכנראה גם פורטוגל".
- כסף חם: ממחר ייסחרו בת"א 6 תעודות פי 3 חדשות - על איזה מדדים?מחר יונפקו לראשונה בישראל תעודות סל ממונפות על S&P 500, ו-Nasdaq 100 האמריקנים ו-DAX 30 הגרמני; הסיכון והסיכוי גדולים
מיוחד
"15 שנה אני בשוק הקרנות, תקופה כזו לא ראיתי" - לאן זורם הכסף?בראיון ל-Bizportal מתייחס דודי קטש, מנהל קרנות הנאמנות בתמיר פישמן לגיוסי העתק, מה הוא חושב על תשואת החסר של המעו"ף?