ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

דנוס: "רוב הציבור יסבול ממע"מ 0% של לפיד - אנו מתקדמים לעבר קטסטרופה"

יו"ר לשכת השמאים ל-Bizportal לקראת כנס שמאי המקרקעין: "אלו שיעברו לקריית גת אולי יהנו מקורת גג, אבל יסבלו ברוב תחומי החיים"
 |  46
נדל"ן במבוי סתום
Share
השבוע אישרה ועדת הכספים את חוק מע"מ 0% אשר אמור להקל על זוגות צעירים שירכשו דירה ראשונה. אולם כל עוד החוק לא אושר בכנסת מועד כניסתו לתוקף לוט בערפל.


יו"ר לשכת שמאי המקרקעין אוהד דנוס, לרגל כנס לשכת שמאי המקרקעין שייערך בשבוע הבא באילת, התייחס להשלכות הצפויות של חוק מע"מ 0% על שוק הדיור, למספר האמיתי של הדירות החסרות בשוק, למחירים ולמצוקת הזוגות הצעירים. צפו בראיון:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

46 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 שני 16/11/2014 09:19 כבר חודשיים ברציפות שהמחירים יורדים
והבחור שמופיע בכתבה ומתיימר להיות נביא מדבר על עליות מחירים. עוד אישיות
33 שלומי 16/11/2014 09:18 דנוס שקרן. מחירי הדירות עלו ב-5% ולא ב-10%
ראו פרסום הלמס מיום שישי האחרון http://www.cbs.gov.il/reader/newhodaot/hodaa_template.html?hodaa=201410309
32 דודו 16/11/2014 09:17 לא יכול כבר לראות את הדנוס הנפוח הזה (ל"ת)
31 מבין 15/11/2014 23:55 דנוס אתה אמיץ ואמיתי, אומר את האמתכמות שהיא (ל"ת)
30 צ.דורון ניתוחי שוק 15/11/2014 10:17 שתי סתירות בדבריו של מר אוהד דנוס:
בשנים 2001-2006 מחירי הדירות ומחירי השכירות ירדו, אבל בנו כ 30,000-32,000 דירות בשנה בלבד. איך זה מסתדר אם צריך 60,000 דירות בשנה? וסתירה נוספת, אם לא בונים ממספיק מדוע המחירים עפ"י הלמ"ס רק ירדו בחצי השנה האחרונה? הרי באפריל מאי פורסם מדד מחירי הדירות והוא עמד על 348 ואילו המדד שפורסם אתמול מראה רק 345 כלומר ירידת מחיר. והנה עוד תמיהה, למה אתה אומר שהמחירים עלו ב 13% בשנה האחרונה אם הלמ"ס קבע שזה 4.7% בלבד (מ 329 ל 345 שהזכרתי)
תל אביבי 15/11/2014 17:36 אתה מסתכל על הדברים מנקודת מבט שגויה
אתה מנסה להצדיק חוסר צדק ואי שוויון בטענות שהן כביכול מנקודת מבט מאקרו כלכלית... אבל לפי המאקרו-כלכלה, אל תשכח נקודה חשובה: שוק אינו יכול להכיל יותר ממה שהוא מייצר - ואם מספר המשרות יצטמצם ב-50% ב-2015 וב-2016, לא יהיו קונים ויתרה מכך, אלו שקנו בשנתיים האחרונות לפחות, יפלו קשה. לכן, בנקודת הרתיחה של השוק שלנו (שאנו ממש קרובים אליה), תהיה זו גם נקודת פיצוץ בועה (שבסופו של יום כולנו נסבול מהפיצוץ). נקודת הרתיחה הזו אינה מנוהלת והיא חייבת להגיע, אלא אם כן מנהלים מראש את התרסקות הנדל"ן, לפני פיצוץ הבועה.
29 בן אלט שמריה 15/11/2014 01:51 נדלן
כמה אתם יכולים לעבוד עלנו מעמ אפס תרגיל מלוכלך לא יתן גם לא לבחור בכם להבא תישמרו על התחת שלכם
28 לירן איפה תגובותי!!! 15/11/2014 01:32 מה הסיבה שאתה עוצר אותם? זכותי להביא דעה בעברית נהותה!! (ל"ת)
27 דמגוגיה יומי לניצול! 14/11/2014 22:38 תפסיקו אינטרס=צדק=בועהמעל50%=דור עני=סיכון קיום מדינה!! (ל"ת)
26 קבלן,בנק,ממשל=חזירות 14/11/2014 22:35 קרטל=שליט מחירגבוה=בועהמעל50%=דור עני=סיכון קיום מדינה! (ל"ת)
25 זעם אפס 14/11/2014 22:21 במדינה נורמלית.....
צעיר יוצא לחיים - גר בשכירות. מתחיל להתקדם בסולם השכר - קונה לעצמו סטודיו מגניב. הקים משפחה - מוכר את הסטודיו וקונה דירה קטנה. המשפחה מתרחבת ועולים במעלה השכר - קונים דירה מרווחת / דו משפחתי וכו'. לפיד עם הזעם אפס, מכריח אנשים צעירים לקחת על עצמם התחייבויות שיהפכו את הצעירים אנשים שמחים לעצובים, מדוכאים ודאגנים. אלא אם כן אבא יכתוב את השיק. למה שנלין עליו, הוא לא יודע מה זה לחיות,
24 א.דן 14/11/2014 18:49 .....כשהטייקונים רוצים עוד נמל מ י י ד מביאים
קבוצות של סינים למה מר לפיד לא מביאים סינים לבנות בתים לצעירים לפני שיעזבו ?????? מאות מליארדים נשפכו על עולים שבאו עם הוריהם והשאירו אותם פה ולקחו את הכסף אתם ....
23 אלון 14/11/2014 18:35 השמאים
האיש נוכל מניסיון כל מה שהוא אומר מוזן מאינטרסים שלו וחבריו השמאים
22 לימון סחוט 14/11/2014 17:57 לפיד לא ינוח עד שימוטט את מעמד הביניים שעובד
זהו חוק מפלה, בשורה טובה לכמה צעירים ורעה לכל השאר. באמת עשיתי טעות כשבחרתי בך. הכוונות שלך אולי טובוץ, אבל אתה לא מבין בכלל בכלכלה.
אברהם 14/11/2014 23:04 תתבישו מה השנאה הזאת ליוצאי צהל
נכבדי, כאשר כל משפחה שהגיעה מאתיופיה קבלה דירה וסידרנו להם במחיר גם רהיטים לבית,ובתקופה הקשה זה בסדר, כאשר מביאים זקנים מרוסיה שהם שלושה דורות נוצרים,מקבלים בית אבות וביטוח לאומי זה בסדר, כאשר אנחנו וההורים שלנו שרתו בצבא ונלחמו למען המדינה הילדים שלנו משתחררים מצהל ומתחתנים לא מגיעה להם הנחה מהמדינה, תתביישו לכם
לימון חמוץ 14/11/2014 19:55 לפיד פגע במעמד הביניים יותר מכל שר אחר
קיצוץ בקצבאות הילדים, ביטול פטור מס שבח על דירה שניה למי יש דירה שניה? רק למעמד הביניים אלה שהוציאו את כספי החסכונות שלהם וקנו דירה במקום להיות נזקקים בפנסיה. אותם הוא העניש כי ככה רצו אלה שאין להם . הוא מעדיף שיגמרו את הכסף ויעמדו בתור לקבל הבטחת הכנסה. מעמ 0 יפול על כולם. האוצר תאב הבצע לא יפסיד הכנסות. לפיד גם גרם הפסדי עתק למדינה כשסירב למכור את כיל לפוטאש. המדינה הפסידה מס. ועכשיו הוא יגרום למובטלים בדרום. ואנחנו נשלם להם דמי הבטחת הכנסה. לפיד וביבי צמד חמד. לפיד חלומו הרטוב של ביבי
תשאל את שרה 15/11/2014 18:10 התכוונת שביבי פגע במעמד הביניים. הוא שולט כאן ולא לפיד (ל"ת)
21 אלף 14/11/2014 17:44 מעמ אפס
לובש חליפה עם עניבה ולא יודע חשבון 2 מליארד זה רק 18 אחוז מהמחזור אז זה לא שום דבר.
rj5334664 15/11/2014 11:52 מעמ 0 = ממשלה 0 (ל"ת)
20 יועץ נדל"ן 14/11/2014 17:40 59 דקות ברכבת משדרות לתל אביב
בשדרות יש בריאות וגם חינוך( מדהים נכון?) יש מחירים עד מאות אלפים בודדים לדירה חדשה. לא נדרש הון עצמי. לא נדרש משכנתא
יועץ אחיתופל 14/11/2014 19:57 לא כולם עובדים בתל אביב מה עם אלה שעובדים ברמת גן
פתח תקווה, חולון, בת ים? אף אחד לא גר מרחק דקה מהרכבת זה יוצא יותר משעה. ומה עם הילדים שצריכים להיות בגן ב 8? תפסיק לבלבל את המוח. עדיף לגור בברלין
יועץ נדל"ן 14/11/2014 21:48 בשדרות 5 דק ברכבת מכל מקום בעיר!
הרכבת עוצרת בכל הערים למעט רמת גן. יש גנים גם בשדרות. הדירה בחצי מחיר. כמעט בחינם ללא משכנתא. כל הארץ פקוקה! הרכבת טסה חינם תוך שעה. בוא עם אשתך היפה לביקור ותיווכחו בעצמכם....אתה מציע משכנתא של התאבדות או מילקי גז ולעולם הבא?
אתה תלך לשדרות 15/11/2014 00:07 רק שבשדרות אתה לא יודע מתי יפול עליך קסאם או גראד (ל"ת)
19 עוד אחד 14/11/2014 16:30 זבלן עם משכורות עתק על חשבון הציבור (ל"ת)
18 החוק בעה יעבור 14/11/2014 15:38 סחטן בטח רוצה למכור את הדירה שלו ביותר כסף ויותר נצלנות (ל"ת)
17 ירווינו 14/11/2014 14:32 מי זה המנופח הזה?
עוד מומחה בעיני עצמו לענייני נדלן.., בושה שיו"ר לשכת השמאים בישראל מדבר ככה... במקום שיעודד הוזלת מחירים הממושקף עטוף החשיבות העצמית מדבר על עליית מחירים. ואולי זו הסיבה שהוא שמאי ולא הלל.. ותחשבו על זה.
16 חלאות מדושני עונג 14/11/2014 13:47 חבורת מנוולים עשירים משתמשת בתשקורת נגד רוב העם (ל"ת)
15 כלכלן ותיק בתחום 14/11/2014 13:39 אוסף מניפולטיבי של נתונים ועובדות
בכל שנה מתים 40 אלף איש ובשלב מאוחר האלמנה עוברת לבית אבות - בכל מקרה זה מחזור מתגלגל בקביעות ולכן ה 40 אלף מבטאים בקביעות 20 אלף דירות שנוספות לשוק . כך שעם הזוגות הצעירים אנחנו ב 20 אלף נטו . יש עוד 10 אלף מתגרשים שכשלי מהם מתחתנים בשנית וחלקם חוזר להורים מחוסר בכסף . סה"כ תרומת הגרושים נטו היא כ 5 אלף דירות והגענו לנטו 25 אלף . לכך יש להוסיף מאזן הגירה נטו ודירות המיועדות להריסה . עם הרילוקיישן של ההיטק ותופעת ברלין + העליה הקטנה מגיעים אולי לצורך של 30 אלף דירות בשנה שזה כמחצית מ"הערכת" השמאים והקבלנים .
לכלכלן הותיק בתחום 14/11/2014 16:50 לא הבנתי באיזה תחום אתה כלכלן
בתחום המשפחה האלמנות הגרושים והגרושות? בתחום בתי האבות? בתחום הקבלנים? בתחום פינוי בינוי? איזה אוסף של שטויות ועוד אתה קורא לעצמך כלכלן ותיק בתחום? תרגיע!
14 well done Yair 14/11/2014 13:25 this loser was not choosen respect and mouth closed (ל"ת)
13 מכופף הבננות 14/11/2014 13:17 הקטסטרופה היחידה היא שלכם
מה קרה אדון דנוס היקר אתה בלחץ מחוק מע״מ 0 מפחד שהמחירים ירדו ביד שניה ?? ידידי תתחיל להפנים החגיגה של כולכם הסתיימה
12 יהודה 14/11/2014 12:54 ביזפורטל בשירות הבועה
מביא כתבות ממומנות מטעם בעלי עניין
11 שמאי מתחיל 14/11/2014 12:33 אולי תטפל בבזיון שהמקצוע הפך.
אין עבודה לשמאיים, מכללת אריאל מכשירה עשרות שמאים סוג ג', משרדים מציעים משכורת מינימום לשמאי מתחיל.ו אני מתקשה למצוא עבודה בשכר ראויים ומכובד. מה נשאר?
10 מ-20000 ש"ח הנחה לא 14/11/2014 12:31 הקטסטרופה תבוא משכר המנכלים "ההזוי" ! מהגנבות והשחיתות
מ- 20000 ש"ח הנחה א יהיה שום אסון !!!!!!!!!!!!!!!!! על תפחיד אף אחד אם השטויות שלך !!!!!!!!!!! האסון יבוא משכר הזוי של מנכלים שאין מוסד שיכול לאורך זמן לשלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 והאסון יבוא מהשחיטויות והגנבות שנחספים בצמרת השילטונית על תהלך אימה על מי שיודע את האמת !!!!!!!!!!!!1
9 לא רוצים כלכלה 14/11/2014 12:29 מופרעת שמפלה בין אזרחים בקניית דירה. כמה תנאים
צריך כדי לתת לזוג לקנות דירה בתנאי שוק נורמליים. למה רק מעטים יקבלו בזול והשאר כלבים? לפיד וביבי עופו לנו מהחיים
8 לפיד 14/11/2014 12:27 הטבות מס לאוסם כדי שתעבור לערד על חשבוננו. (ל"ת)
7 רון 14/11/2014 12:14 לבנות לבנות לבנות ובזול - אדון יו"ר
צריך להציף את הארץ בבניה ומהר, להרים תשתיות מסביב וכך גם לספק משרות ולצמוח. אם הממשלה הנוכחית לא תעשה זאת, זה הסוף שלה ! תמיד נצביע לאלטרנטיבה עד שיקרה פה משהו.
6 כלכלן 14/11/2014 12:02 עוד אחד שיפסיד פרנסה בגלל צעד מבורך (מע"מ 0)
הוא לא נותן פתרונות
5 קולות ע"ח הציבור 14/11/2014 11:45 זה לא חשוב העיקר שיאירי יחזק את המצואיזם שלו (ל"ת)
4 דירה להשכיר 14/11/2014 11:31 תוך 5 שנים סלאמס עם הישראלים שלא אכפת להם מהסביבה
עם הילדים שיעלו כל 5 דקות במעלית. וזה לא יהיה זול. מתכננים מגדלים עם חברת ניהול. הזול יצא יקר
3 אנשי ההון משקשקים 14/11/2014 11:30 זה מזכיר את נבואות הזעם לפני הרפורמה בשוק הסלולר (ל"ת)
2 ממגורות החיטה 14/11/2014 11:23 למה לפיד לא לוקח את הזיכיון שעולה לנו הרבה כסף?
הזכיון נמצא אצל אדם שמת מזמן.
1 לפיד= פיגוע כלכלי 14/11/2014 11:22 בגלל חוק מעמ 0. לפיד הסכים לוותר על מס תיירות מרפא
בתמורה לתמיכה בחוק. העיקר העם צריך לשלם הרבה כסף על טיפול רפואי ולשלם על תרופות . יש הרבה תרופות שיש עליהם פטור רק מגיל 60.
שמעון 14/11/2014 13:07 למה אני כן ישלם מעמ
למה אני עשיתי צבא מילואים ושילמתי מעם והיום יבוא חרדי שלא עשה צבא ויקבל פטור ממעמ על דירה ששוב 900000 אלף שקל ועוד רוצים העלאה עד דירה של 1200000 לי יש דירה ששוב 800000 ואני שילמתי 18 אחוז מעמ אני פרייר כמו כל עם ישראל סתם שירתתי את המדינה מניאקים אין לי חשק לחיות פה מדינה מושחתת ראשי ממשלה גנבים
הפתרון היחיד 14/11/2014 16:59 בממשלה כזאת הפתרון היחיד זה שביתת קונים. אל תקנו
דירות. כמה חודשים ותראו איך השוק ירד. גם ביבי ילמד לקח ויתחיל לשחרר קרקעות. מעניין למה הם לא עושים חוק שיחייב פינוי בינוי יש הרבה דירות משנות ה 50 שיקרסו ברעידת אדמה 3 בסולם ריכטר. או בטיל קאסם שיפול על המדרכה ליד. בניה עלובה של טיט וחול. אבל המדינה לא רוצה היא לא תרויח מזה
מעמ בלוף 14/11/2014 16:56 כולנו נשלם על המע"מ . זה יחסר בקופה ויעלו לנו מיסים
השוק צריך להיות חופשי עם היצע וביקוש ורק אז המחירים ירדו ויהיו שווים לכולם. החוק הזה יעזור יותר לחרדים הם יקנו דירות בזול באזורים שלהם. גם ככה הדירות שלהם יותר זולות . זה חוק דבילי שמעוות את השוק. זה הבייבי של לפיד שאנחנו נשלם עליו בדרך עקיפה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש