בסדרת הסרטים החדשה של מקאן עבור IKEA, ליל הסדר מתואר כ"סיוט של ארוחת החג" עם לוק ויזואלי שמשלב בין פונט תנ"כי לסרטי האימה דלי התקציב מהאייטיז. אפשר לקבוע רשמית - צוות IKEA במקאן עושה את העבודה
החיבור בין שגיא יהוד שפרש לאייל דרור, בעליו של הסטודיו למיתוג עיצובים הוליד את הסוכנות המשותפת. יהוד: "זוהי העת למשרדי הפרסום הקטנים. לקוחות באים אליי בידיעה שהם לא רוצים לעבור דרך צי תקציבאיות או לכלות את זמנם בצפייה במצגות פלנינג"
'אהרוני וגידי' קיבלה 15.3% ומנצחת שוב את ליגת האלופות כפי שכבר קרה בחודש האחרון. הניצחון של ריאל הביא 12.9% ל'רשת', 'חדשות 2' עם הנתון הנמוך ביותר בחצי השנה האחרונה
הערב תשודר כתבה שצילם חזאי 'חדשות 2' אלעד זוהר, אבל משום שהטכנולוגיה עדיין לא מאפשר זאת - ניתן יהיה לצפות בה בפורמט החדש רק בדף הפייסבוק, למעט בעלי מסכים מיוחדים
איציק הסיני הוא התפתחות נהדרת של המותג. מצד אחד הוא דובר עברית וקוראים לו איציק. כלומר - נכון - הוא משלנו. אבל יש פה פרשנות חדשה ורלוונטית במיוחד של הכי בבית בעולם, שמשחררת אותנו לשוטט בעולם ואינה רכושנית
באיגוד יוצאים נגד פסיקת בית המשפט מאתמול, טוענים כי "מדובר בהפרה של האיזון העדין ארוך השנים שבין המפרסם לצרכן", ו"רואים בחשש כיצד מתחילה התערבות משפטית" שלא רואים את סופה