• רשת הכושר OTF
    OTF בחרה ב-Gofman Creative לקראת כניסתה לישראל: תשקיע 2 מיליון ד' בפרסום וקידום
    רשת מועדוני הכושר הבינ"ל שמפעילה יותר מ-400 סניפים ב-81 מדינות, ויתרה על הליך מכרזי ובחרה ב-Gofman שיקיים פעילות קד"מ בדיגיטל, מיתוג אירועים ומסיבת קיץ
    |19/05/2016
  • המקור רביב דרוקר ברוך קרא רייטינג
    ריאליטי האפייה הסתפק ב-23.1%, מול פרויקט פתיחת העונה של 'המקור' על ירושלים. 'ערב טוב עם גיא פינס' מדשדשת
    |19/05/2016
  • קקטוס 2015
    בטקס הקקטוס שהתקיים הערב בהאנגר 11, חולקו 95 מדליות ל-14 משרדים, מתוך 106 הגשות. באומן צבר 50 נקודות בחישוב כללי, ואילו אפילו ב'הארץ' יכולים להיות מרוצים בזכות קמפיין פרובוקטיבי שיצרו. כנסו כנסו לרשימה המלאה
    |18/05/2016
  • רוסלנה רודינה הישרדות 7
    אחרי הקמת יאמיז שעוסק באוכל ומלווה את 'משחקי השף', בזכיינית העלו השבוע לאוויר את Mood - שיעסוק בטיולים אבל גם יקדם את תכני 'המרוץ למיליון'. ויש עוד סדרות בפיתוח
    |18/05/2016
  • זמן מיסטיקה ערוץ 10
    התכנית שמצד אחד ספגה ביקורות קשות, ומצד שני הפכה לקאלט ולפינה קבועה בתכניתו של רועי בר נתן, תוחלף בתכנית בהגשתה של אמירה בוזגלו ושתעסוק בענייני פריפריה
    |18/05/2016
  • עטרה בילר תאגיד אל"ה רבקה מיכאלי ניתוח קמפיין
    עטרה בילר מרוצה מהקמפיין החדש של תאגיד אל"ה שלדבריה הבין שמסרים הנושאים איום והטפת מוסר, לא ישיגו את המטרה
    |18/05/2016
  • מונדיאל 2010 כדורגל ספרד הולנד
    צ'רלטון, שרכשה את זכויות השידור ב-5.5 מיליון אירו, מכרה חלק מהמשחקים – בעיקר בשלבים המאוחרים, לערוצים פתוחים בהתאם להוראות הרגולציה. גמר הליגה האירופית הערב ישודר בחינם למנויי HOT ו-yes
    |18/05/2016
  • טל סיטון ערוץ 9 פרסום ראשון
    סיטון עבד בערוץ 9 במשך 10 שנים במגוון תפקידים - בין היתר כסמנכ"ל שיווק וניו מדיה, עד שעבר לקשת לתפקיד בכיר בערוץ המוזיקה. כעת הוא חוזר לערוץ עם מנכ"ל חדש, לוקיישן חדש ולאחר התייעלות
    |18/05/2016
  • שאזאם
    המהלך של באומן יחד עם שאזאם ליום השמיעה הבינ"ל - זכה ב"עיפרון הכסף"
    קמפיין "שאזאם לא שומע" ממשיך לזכות בפרסים, והפעם בתחרות ONE SHOW הניו יורקרית. מנכ"ל באומן יוסי לובטון: "הזכיה - עדות נוספת להצלחת המהפכה הדיגיטלית שעבר המשרד"
    |18/05/2016
  • המרוץ למיליון 2016 רייטינג
    השקת 'המרוץ למיליון 5' קיבלה 33.4% - ירידה של 12% ביחס לעונה הקודמת
    פרק השקת העונה הקודמת הניב 38% ויותר מ-1.1 מיליון צופים, אתמול צפו בפרק 950 אלף, ועדיין מדובר בהשקה הגבוה של 2016. השידורים החוזרים בערוץ 10 לא היוו תחרות
    |18/05/2016
מציג דף 707 מתוך 1624