- OTF בחרה ב-Gofman Creative לקראת כניסתה לישראל: תשקיע 2 מיליון ד' בפרסום וקידוםרשת מועדוני הכושר הבינ"ל שמפעילה יותר מ-400 סניפים ב-81 מדינות, ויתרה על הליך מכרזי ובחרה ב-Gofman שיקיים פעילות קד"מ בדיגיטל, מיתוג אירועים ומסיבת קיץ
רייטינג
ניתוח קמפיין
פרסום ראשון
- המהלך של באומן יחד עם שאזאם ליום השמיעה הבינ"ל - זכה ב"עיפרון הכסף"קמפיין "שאזאם לא שומע" ממשיך לזכות בפרסים, והפעם בתחרות ONE SHOW הניו יורקרית. מנכ"ל באומן יוסי לובטון: "הזכיה - עדות נוספת להצלחת המהפכה הדיגיטלית שעבר המשרד"
רייטינג
השקת 'המרוץ למיליון 5' קיבלה 33.4% - ירידה של 12% ביחס לעונה הקודמתפרק השקת העונה הקודמת הניב 38% ויותר מ-1.1 מיליון צופים, אתמול צפו בפרק 950 אלף, ועדיין מדובר בהשקה הגבוה של 2016. השידורים החוזרים בערוץ 10 לא היוו תחרות