באיגוד יוצאים נגד פסיקת בית המשפט מאתמול, טוענים כי "מדובר בהפרה של האיזון העדין ארוך השנים שבין המפרסם לצרכן", ו"רואים בחשש כיצד מתחילה התערבות משפטית" שלא רואים את סופה
גיוסה של מלניק-אמיתי נעשה במקביל לתכניות שמגבשת אאוטבריין לשלב הצמיחה הבא שלה. "אני מבינה את הלקוחות ואת משרדי הפרסום והתפקיד שלי בארץ ובעולם יהיה לבנות ולהדק את סיפור המותג"
מספר התלונות ב-2015 פחת ב-40% מ-2014, וכמעט 50% מהן נמצאו מוצדקות. זינוק עצום של 200% נרשם בסוגיות ספורט, בין היתר בגלל איש שידור המשחק של בית"ר במוקדמות הליגה האירופית
ברשת הבינו שהגיע הרגע להצטרף לחגיגת מדריכי האיפור ביוטיוב והשיקו את "האקדמיה לביוטריות" - מעין "הכוכב הבא" שבמסגרתו תיבחר מאפרת היוטיוב המנצחת שתלווה על ידי הרשת
הרשת החברתית וויזמאס למשאלי עם וקביעת סדרי עדיפויות ציבוריים, תאגד את '100 ימים של שקיפות', 'המקום הכי חם בגיהנום', 'העחן השביעית', 'הפלוג' ועוד, שיגייסו כסף עבור יצירת תחקירים
במהלך שנקרא Bittersweet pies ונועד להעלות למודעות את סוגית חוסר השיווין בין גברים לנשים, חבר מקאן רומניה לרשת הקונדיטוריות PAUL להשקת ליין עוגות אמיתיות המוצגות על המדף כשעליהן תרשימים המציגים את האמת המרה