• #יותר_מבוכריס רז שכניק
    מבדיקת Vigo עבור אייס עולה כי עד כה נרשמו 4,500 שיחות להאשטאג שהחל כקמפיין רשת עצמאי, והגיע לחשיפה של מאות אלפי גולשים
    |01/12/2016
  • קמפיין גינדי TLV פרסום ראשון
    לאייס נודע כי לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין הצדדים לאחר שהיחסים בין משרד הפרסום לגינדי עלו על שרטון
    |01/12/2016
  • ניר גונטז'
    הדבר שהכי הדהים את העיתונאי ניר גונטז' בזמן החקירה שעבר אתמול במשטרה - קטע שצריך לקרוא
    על האיום שייקחו לו שערה (כנראה מהראש), והרגע שנכנס חוקר נוסף לחדר - וגרם לכתב 'הארץ' לתהיות קיומיות על משטרת ישראל
    |01/12/2016
  • רולדין. קולקציית 2016
    הקמפיין מפגיש בין קולקציית הסופגניות החדשה של רולדין לעולם האופנה, באמצעות 6 צילומים מושקעים שמחברים ויזואלית בין האופי של כל סופגניה ללוק של הדוגמנית המציגה
    |01/12/2016
  • ארטימדיה
    ה-ArtiLab אמור לגרום לאתרים שעובדים עם חברת הפרסום הפרוגרמטי בווידיאו ארטימדיה, להניע את הגולשים לפעולה. הכלי השני Iscroll הוא נגן על תוכן טקסטואלי
    |01/12/2016
  • לעומק התודעה. פרסומת כריסמס ל-huawei TV

    הסנסציה הגדולה ביותר של ענף הפרסום הישראלי בשנה האחרונה היא משהו שרובנו בכלל לא נחשפנו אליו. לפני שנה וחצי זכה המשרד בתקציב הפרסום של וואווי והשאר הוא היסטוריה שממשיכה להיכתב בימים אלו

    |01/12/2016
  • כאן תאגיד השידור גיל עומר אלדד קובלנץ
    תקציב כאן אושר: 695 מלש"ח הוצאות, 180 מיליון יופנו לשכר
    עד כה הוצאות התאגיד ל-2016 עמדו על כ-420 מיליון ש'. בתקציב 2017 הוא יעלה - לפי חישוב עבור 750 עובדים. 220 מיליון שקלים יופנו להפקות חוץ
    |01/12/2016
  • גיא פינס רייטינג
    השבוע הנהדר של גיא פינס – והפעם עם 10.7%
    3 ימים לאחר רשמה שיא של שנתיים עם 10.6%, חוצה 'ערב טוב עם גיא פינס' גם את הנתון הזה, מול רצועת הפרה-פריים החזקה של 'רשת'. 28.2% ל'מהפכה במטבח'
    |01/12/2016
  • שישבת ישראל היום
    המוסף המגזיני השבועי של ישראל היום מצרף אליו החל מהשבוע את כתבת המגזין טל אריאל אמיר, שעוזבת את מעריב סופשבוע לאחר 8 שנים
    |30/11/2016
  • בחדרי חרדים
    האתר החרדי מעדיף לתת קדימות לוואטסאפ - כלי המדיה החברתי החזק של המגזר החרדי, ורק 7 דקות לאחר מכן הידיעה תעלה לאתר עצמו
    |30/11/2016
מציג דף 611 מתוך 1623