מארק שון
צילום: רוני פרל
פרסום ראשון

אחרי רשות ההגבלים העסקיים: מארק שון בדרך לבז"ן

בעוד חודש יכנס מארק שון לתפקידו כדובר בתי הזיקוק, פונקציה שלא הייתה קיימת עד כה. החברה תמשיך לעבוד עם 2 משרדי היח"צ שליוו אותה - דבי תקשורת וקרמר דוידוביץ'
אלכסנדר כץ | (4)

מארק שון בדרך לבז"ן. לאייס נודע כי שון יכנס לתפקיד מנהל דוברות הסברה וקשרי ממשל, ולמעשה דובר חברת בתי הזיקוק, והוא צפוי להיכנס לתפקידו בחודש מארס הקרוב.

 

שון נכנס לפונקציה חדשה בבז"ן, חברה שלא העסיקה עד כה דובר אין-האוס. ואולם החברה עבדה ותמשיך לעבוד עם 2 משרדי יח"צ – דבי תקשורת שעוסקת באסטרטגיה שלה החברה ובממשק שלה לשוק ההון, וקרמר דוידוביץ', שמטפלת בסוגיית איכות הסביבה של החברה.

 

שון סיים השבוע את עבודתו כדובר הרשות להגבלים עסקיים לאחר 4.5 שנים. גם ברשות הוא השיק את תפקיד הדובר, בעקבות החלה של הממונה על ההגבלים העסקיים בזמנו, פרופ' דיוויד גילה, לשים דגש על תקשור עבודת הרשות בתקופה שלאחר המחאה החברתית בקיץ 2011. שון, עו"ד בהכשרתו, היה בעבר גם כתב המשפט של כלכליסט במשך 4.5 שנים.

 

בז"ן מתמודדת לאחרונה עם משבר תקשורתי משמעותי אחד – השריפה שפרצה לפני כחודש במיכל דלק במפרץ חיפה, שהוביל לזיהום אוויר באזור, ולביקורת על פעילותם של בתי הזיקוק באזור מאוכלס כמו מפרץ חיפה.

 

לא התקבלה תגובת מארק שון לידיעה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יוסי הלוי 05/02/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    יקיריי, כלום לא היה נכון יותר למנות כתב מקומי וותיק, בולט ומוערך כמו יוני הללי, יוסי מזרחי, אלי לוי? שהיו מצליחים לשקם את הדימוי של החברה...
  • תמ 06/02/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    .
  • 2.
    בהצלחה - תותח (ל"ת)
    יהודה 05/02/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד המוכשרים! בהצלחה!! (ל"ת)
    טל 02/02/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.