ניתוח קמפיין
רייטינג
- שונאים פחות את סוכני הביטוח: בעקבות פסיקת "שוקה" - השיח השתנה ב-180 מעלותBuzzilla המתמחה בניטור ומחקר שיח חברתי, בדקה את השינויים ברשתות בעקבות החלטת ביהמ"ש להוריד את קמפיין "שוקה". לפחות תקשורתית וציבורית - לשכת סוכני הביטוח הרוויחו. ויש עוד נתונים
פרסום ראשון
תנ"צ ברכה נפגש עם עיתונאית - והסכים להתראיין לסרט דוקו על חייוההשמצות בתקשורת, העתירה נגדו לבג"צ, האיומים על חייו והתחושות הקשות של בני המשפחה. שלב העבודה על סרטם העיתונאית מאירי והמפיק דוד מנדיל שישודר השבוע ב'קשת', החל עוד בחייו, והוא אף רצה לומר את דבריו - גם לאחר שהמשטרה ביקשה למנוע זאת ממנורייטינג
'המסע המופלא של אהרוני וגידי' צמודה ל'אבודים' של צופית גרנטהפריים טיים הורכב ברובו משידורים חוזרים, כאילו אין צופים בחגים. שידור חוזר של תכנית המסעות הקולינארית ניפק 12.5% מול 15.1% ל'אבודים'. חדשות העו10' בשפל של שנה - עם 7.8%- 9 מיליון החזירה את "שוקה"- לשכת סוכני הביטוח הגישה בקשה לביזיון ביהמ"שאחרי שהמחוזי החליט להסיר את הקמפיין שקבע לאורך השנים כי "לא צריך סוכני ביטוח", עתרה 9 מיליון לעליון, אבל חזרה לשדר פרסומות מרוככות
ראיון
צוות 'המסע המופלא עם אהרוני וגידי': "גילינו שאנשים נהנים כאשר הם מזילים ריר"לפני 7 שנים הגיעו המפיקה ורד סמין שס וישראל אהרוני לערוץ 10 כדי לשווק תכנית מסע קולינרית חדשה. עם סיום העונה הרביעית והמוצלחת, אייס נפגש עם סמין שס, הצלם עומרי תקוע והבמאי והעורך זאביק גורודצקי לשיחה על מאחורי הקלעים של סדרה חובקת עולם, העבודה עם 2 טאלנטים, מאכלים מוזרים ותקלותרייטינג
שידורים חוזרים ותכניות מוזיקליות בימי החג - והרייטינג בהתאםהשידורים החוזרים הגיעו כבר בחמישי, והרייטינג בהתאם. גם המהדורות סבלו מנתוני צפייה נמוכים, ואחוזים בודדים בליל הסדר עצמו