• כ-30 מיליון שקל הופנו לפרסום מבצעי סוף שנה וחנוכה
    מחקר יפעת בקרת פרסום מגלה התפתחות מסורת מבצעי סוף שנה אזרחית ונוביגוד, במיוחד כשהדבר חופף לחנוכה. בערוץ 9 מצהירים על גידול של 25% בהיקף הפרסום מ-2015
    |29/12/2016
  • רדיו א-שאמס רדיו א-שמס
    כמעט 5 שנים לאחר הקריאה לאפשר הקמת תחנה נוספת לרדיו א-שמס, ושנתיים וחצי לאחר שהחלו בדיקות להיתכנות כלכלית כזו, הרשות ה-2 מאשרת יציאה למכרז לתחנה חדשה
    |29/12/2016
  • טל פרלמוטר
    מעתה ייקרא המשרד שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר - ובמשרד כבר מגדירים את עצמם כאלו עם "השם הארוך ביותר בענף"
    |29/12/2016
  • סיכום 2016
    אחרי קיץ קשה ולקראת פירוק ערוץ 2: מה עברה הטלוויזיה הישראלית השנה?
    רשת מובילה ברייטינג, קשת מובילה במספר הצופים. ערוץ 10 נחלש וכך גם המהדורות של 3 הערוצים. אייס עם סקירת הרייטינג של השנה החולפת, ומה הולך לקרות פה בשנה הקרובה
    |29/12/2016
  • נפרדים מ-2016 TV
    ביקשנו מסמנכ"לי הקריאייטיב לבחור את קמפיין השנה - כמובן לא שלהם. חלקם לקחו את זה לשאלות קיומיות על נוכחותו של האל וחלקם התחברו לפינות מוארות בלבם השחור והמצומק, אבל בסופו של דבר כל המשתתפים כתבו מילים חמות. ומי הקמפיין שנבחר פעם אחר פעם ועוד פעם?
    |29/12/2016
  • קמפיין סימפוניה. יוסי גיספן TV
    מעבר לרעיון הנחמד והמקורי, שטראוס ואדלר חומסקי מצליחים לייצר חיבור מוצלחת עם הקהל, שכן גיספן מוסרי ורוטבליט מייצגים 3 זרמים שמרחיבים את הפנייה לקהלים שונים
    |29/12/2016
  • דה ווייס THE VOICE דה וויס רייטינג

    The voice עם ירידה קלה ביחס לפרק ביום ד' שעבר. מנגד בערוץ 10 ערב חלש עם 4.7% ל'אחרי הצלצול' - התכנית הכי נצפית בפריים. 7 נק' פער בין חדשות 2 לחדשות 10

    |29/12/2016
  • yesKidZ ערוץ הילדים
    על yes להודיע למועצת הכבלים והלוויין תוך שבוע האם היא מבקשת להרחיב את מערך תכני הערוץ או להפחית את מחיר חבילת הבסיס, ואז תקבל המועצה החלטה נוספת בעניין
    |28/12/2016
  • קרל מגנוס נסר שוודיה טור
    השגריר השוודי בישראל בטור לאייס על חוק חופש העיתונות
    כשמאות עיתונאים נהרגו בעשור האחרון, בשוודיה מציינים את החוק שביטל את הצנזורה, והעניק לציבור גישה למסמכים ממשלתיים. השגריר קרן מגנוס נסר קורא לשמור על ביטחונם של עיתונאים, וחושש מחברה מוגבלת בידע
    |28/12/2016
  • מבנה. הגבר שלא זכר פרסום ראשון
    האופי ההומוריסטי של הפרסומת מאחוריה עומד משרד True, ברור לעין, אך מסתבר שגם בקרב המין הגברי יש מי שמוצא מסרים כאלו כפוגעניים. התלונות לרשות ה-2 הובילו לבירור מול המפרסם
    |28/12/2016
מציג דף 594 מתוך 1623