• פרסום ברעם. עבודה של ניר הוד
    הראשון להציג את עבודתו על גבי הקיר באיילון הוא ניר הוד, מהאמנים הישראליים המצליחים ביותר שיצירותיו מוצגות בכל רחבי העולם. שטחי המדיה ששוריינו לטובת הפרויקט מוערכים בשווי של מאות אלפי שקלים
    |23/11/2016
  • מאסטר שף רייטינג
    אחרי שירדה ל-25.3% בשלישי שעבר בגלל מכבי ת"א והחלק הראשון בתחקיר על עסקת שליט ב'המקור', הריאליטי הקולינרי של קשת זינק ל-29.1%. החלק השני על שליט נחלש
    |23/11/2016
  • yes HOT סלקום TV
    התחרות הגוברת והתחזקותה של סלקום TV שחצתה את רף 100 אלף הלקוחות, פוגע ב-HOT וב-yes, שאיבדה 5,000 לקוחות ברבעון השלישי. הכנסות החברה קטנו, ההפסדים גברו
    |23/11/2016
  • ויצו TV
    הסרטון שעלה אתמול לאוויר כבר עומד על למעלה מ-400 אלף צפיות אורגניות לאחר ששותף על ידי עמודים פופולאריים כגון הצינור
    |22/11/2016
  • JEEP פרסום ראשון
    עם העברת זיכיון היבוא ממכשירי תנועה לסמל"ת דנו בקבוצה על זהות משרד הפרסום שיטפל פרסומית בג'יפ ובימים האחרונים נפלה ההחלטה על אדלר חומסקי
    |22/11/2016
  • איתי פז
    החברה תחל לשווק חבילות פרסום עבור קבוצת היכלי הספורט על בסיס פלטפורמה חדשה שתוקם בהם. חבילות המדיה יכללו את הכניסות, המבואות ושירותי ההיכל
    |22/11/2016
  • יפה אפרתי
    יחד עם תקציב חנן מור, משרד יחסי הציבור מקבל לטיפולו את קניון ים המלח מקבוצת ברקליס שבנייתו החלה בחודש האחרון
    |22/11/2016
  • טלוויזיית LG פרסום ראשון
    בשבוע שעבר הציגו המשרדים בפני החברה מצגת אסטרטגיה ומדיה. המצגות נערכו בפני חדר שבו למעלה מ-15 נציגים קוריאנים והיחידים שזומנו להמשך משא ומתן שבו נידונו התנאים המסחריים, ולעתיד גם יידרשו להציג מצגת קריאייטיב, הם אדלר ומקאן
    |22/11/2016
  • קרן התחקירים
    הציבור מציע נושאים, בוחר את התחקיר ומממן אותו - זה הרעיון שעומד בבסיס קרן התחקירים שפרסמה הבוקר תחקיר ראשון בכמה אתרי תוכן עצמאיים. מנהל הקרן גיא מרגלית מסביר על המהלך - וכמה עולה לעשות תחקיר
    |22/11/2016
  • הדס ליבר ויורם דמבינסקי פרסום ראשון
    בסך הכל תקבל ליבר ממשרד הפרסום 120 אלף שקל בגין הפיטורים ועוגמת הנפש על אי הופעתה בפסטיבל קאן לאחר שהמשרד זכה באתגר הקריאייטיב של קרן ביל גייטס. ליבר: "מקווה שדמבינסקי קיבל שיעור קטן בצניעות ותום לב"
    |22/11/2016
מציג דף 614 מתוך 1620