הראשון להציג את עבודתו על גבי הקיר באיילון הוא ניר הוד, מהאמנים הישראליים המצליחים ביותר שיצירותיו מוצגות בכל רחבי העולם. שטחי המדיה ששוריינו לטובת הפרויקט מוערכים בשווי של מאות אלפי שקלים
בשבוע שעבר הציגו המשרדים בפני החברה מצגת אסטרטגיה ומדיה. המצגות נערכו בפני חדר שבו למעלה מ-15 נציגים קוריאנים והיחידים שזומנו להמשך משא ומתן שבו נידונו התנאים המסחריים, ולעתיד גם יידרשו להציג מצגת קריאייטיב, הם אדלר ומקאן
הציבור מציע נושאים, בוחר את התחקיר ומממן אותו - זה הרעיון שעומד בבסיס קרן התחקירים שפרסמה הבוקר תחקיר ראשון בכמה אתרי תוכן עצמאיים. מנהל הקרן גיא מרגלית מסביר על המהלך - וכמה עולה לעשות תחקיר
בסך הכל תקבל ליבר ממשרד הפרסום 120 אלף שקל בגין הפיטורים ועוגמת הנפש על אי הופעתה בפסטיבל קאן לאחר שהמשרד זכה באתגר הקריאייטיב של קרן ביל גייטס. ליבר: "מקווה שדמבינסקי קיבל שיעור קטן בצניעות ותום לב"