• אייל גולן מאושר לשימוש
    ביהמ"ש דחה בקשתו של אייל גולן לצו מניעה נגד הסרט עליו
    "פרשת הקטינות" ממשיכה לרדוף את הזמר שביקש למנוע את שידור סרטם של אורלי וילנאי וגיא מרוז. כעת הוא יוכל לעתור לעליון כדי למנוע את השידור מחר בערב ברשת 13
    |01/07/2019
  • מובייל מחקר
    עפ"י נילסן ב-2018, אמריקאים בני 18-34 צפו בטלוויזיה פחות משעתיים ביום, לעומת כשעה יותר בנייד. לפי PwC הפרסום במובייל יגיע ל-86.3 מיליארד דולר ב-2019 מול 70.6 מיליארד בטלוויזיה
    |30/06/2019
  • ביתר ירושלים
    מינויים בבית"ר: נדב שטראוכלר, שהיה מנהל מערך התקשורת בקמפיין האחרון של הליכוד, ילווה את הבנייה התדמיתית של המועדון, העיתונאי אסף נחום יהיה דובר הקבוצה
    |30/06/2019
  • ערן גפן ותרי ישכיל פודקאסט
    סמנכ"לית השיווק של פרטנר משוחחת עם ערן גפן על התפקידים שעברה, קבלת החלטות, העולם החדש והמתפתח, השינויים בקרב הצרכנים והשוק ואפילו על שמה הייחודי
    |30/06/2019
  • נעמה קסרי הישרדות VIP רייטינג
    הישרדות נצמדת לסרט של קשת על כוכבי 'חתונה ממבט ראשון'
    קשת סוחטת את הלימון, והקרב בפריים צמוד. הילה קורח הגישה לראשונה את 'המגזין' - ורשמה 6.8%. יום ו': שיא מאז ינואר ל'שישי עם איילה חסון'. יום ה': חדשות 12 חלשה
    |30/06/2019
  • מבריקים ומרגשים. קאן ליונס TV
    נייקי, XBOX, איקאה, ברגר קינג ועוד. כמדי שנה קאן ליונס מספקת רגעים מרגשים ומעוררי השראה לצד מהלכים מלאי רוח שטות. חרשנו את כל הקטגוריות כדי להעניק לכם תצוגת תכלית מייצגת ככל האפשר 
    |27/06/2019
  • אינסטגרם רשתות חברתיות סטוריז TV
    הגרעין של פרסום ושיווק הוא עדיין סיפורים, למשל עם העלייה בשימוש בסטוריז וברשתות כערוץ פרסום. כך מפרסמים יכולים לספר "סיפורים אישיים" מותאמים לכל המטרה
    |27/06/2019
  • טלוויזיה
    מי יזכה במכרז עשרות המיליונים - וימדוד את הרייטינג בטלוויזיה?

    ממדידת מסכי טלוויזיה ב-700 בתי אב, למדידה שכוללת צפייה במכשירים חכמים ועם הרבה יותר נדגמים: קנטאר ונילסן הבינלאומיות הגיעו לגמר - במכרז של עשרות מיליוני שקלים

    |27/06/2019
  • הישרדות VIP רייטינג
    מאסטר שף רשמה אתמול 17.8% מול 15.8% להישרדות, מול פער של 5 נקודות ברביעי שעבר. ההבהרה של ירון לונדון הניבה נתון גבוה יחסית לתכניתו בכאן 11
    |27/06/2019
  • טלוויזיה  דיגיטל סמארטפון מחקר
    ב-5 שנים, שיעורי הצפייה של גילאי 12-24 בארה"ב ירדו ביותר מחצי ובשנה האחרונה בלבד ב-22%. Magna Global מעריכה שהיקף הפרסום ב-OTT יעלה ב-39% ב-2019
    |26/06/2019
מציג דף 199 מתוך 1624