- הראשונים לקפוץ על הפלטפורמה: עכבר העיר משיק תחרות סרטוני וידאו באינסטגרםהוידאו-אינסטגרם הושק לפני מספר ימים ומאפשר לצלם סרטונים בני 15 שניות. תחרות העכבר תתמקד באירועי הלילה הלבן ותעניק כרטיסים להופעות
- והדרת פני זקן: פרויקט היח"צ שעוזר לקשישים - וגם מזכיר לנו את הבעיות שלהםמצוקת ניצולי השואה, אלימות כלפי קשישים, ובכלל - לא קל להיות מבוגר בישראל. 'הבצפר' נרתם לעזור ל-3 עמותות שעוסקות בנושא, והרעיונות זרמו
- התקשורת הערבית מחכה לכסף של לפ"מ: הצעת חוק להעברת 10% מהפרסום למגזרהח"כים עיסאווי פריג' ואבישי ברוורמן יגישו הצעת חוק שתכפה על גופים ממשלתיים - בהם משרדי ממשלה, להקצות 10% מהפרסום לשפה הערבית
- ליאו ברנט מחכה לכם ברשת: משיק עמוד פייסבוק ואינסטגרם ופינת "מה לעזאזל"המשרד בראשותו של גיא קלנר מחפש נקודות השקה עם הקהל וישתף תכנים מחיי היום יום בנוסף לפינת 'מה לעזאזל' בה הגולשים מציעים רעיונות פרסום
רייטינג
האלטרנטיבה ל'האח הגדול': 6.3% ל'שומרי הסף' בערוץ 1, 5.9% ל'גולני' ב-10פצצת הרייטינג של 'קשת' הניבה 35%, ירידה מהשבוע שעבר, אבל תחזקה יפה את הערב של ערוץ 2. אחרי חולשה רגעית, 'תכנית חיסכון' התחזקה ל-13.3%טור
ברצינות ובציניות: ליאור גרינץ מסכם את קאן במבט על עבודות מעוררות השראהסמנכ"ל המדיה של HAVAS ישראל הוזמן לשפוט בקטגוריית המדיה וכותב לאייס על עבודות שצדו את עיניו ו"לאו דווקא העבודות מעוטרות אריות זהב"- עדכוני יח"צ לפתיחת השבוע: מלון, פסטיבל, דיגטל וגם קצת קפה לטעםעל הפרק: 'דורית שמואלי' עם תקציבי מלון ניר עציון Resort ופסטיבל מוזיקת אינדי, 'לוטן' עם Wave Digital ו'גיא אופק תקשורת' עם 'אספרסו קלאב'
TV
ויצו ישראל ויו"ר הוועדה למעמד האישה בכנסת נגד פרסומת דואר ישראל: "הזמנה לביצוע הטרדה מינית"הפרסומת בכיכובם של 2 הבדרנים הצליחה לעורר סערה. הרשות ה-2 דרשה לעדן אותה, ח"כ לביא פנתה לשר התקשורת, ו-ויצו התלוננה לרשות השידור- לא רק פרס חוגג: טור דה פראנס מציין 100 - עם 280 שעות שידור ביורוספורטערוצי יורוספורט ישדרו 90 שעות של תחרות האופניים הוותיקה בפורמט HD, יחד עם סדרות וראיונות מיוחדים שילוו את המרוץ, החל ממחר ועד 21 ביולי
פרופיל אישי
הסרטון שהביא 30 מיליון צפיות: "הרבה לקוחות לא מבינים את האפקטיביות של זה"אחרי האקזיט עם 'מקושרים', שחר בר דוד מתכנן לפרוץ עם 'שרוטונים' לחו"ל. ל-UNDER 40 מספר בר דוד על תוכן שיווקי, ספקנות ופוטנציאל ענק ביוטיוב