עכבר העיר הארץ
צילום: צילום: אייס

הסתיימו הגיוסים באתר עכבר העיר: אייל ברילנט ימנכ"ל, טל לוין העורכת הראשית

לאחרונה רכש תמיר יולביץ' מקבוצת 'הארץ' 40% מעכבר העיר אונליין, והבטיח לבצע בו שינויים. היום הוא הציגם. המערכת גם עזבה את רחוב שוקן
אלכסנדר כץ | (12)

חודשיים לאחר חתימת ההסכם בין קבוצת הארץ-TheMarker לבעלים של משרד האינטראקטיב d-say תמיר יולביץ', לגבי כניסתו של יולביץ' כשותף עם 40%, גובש צוות הניהול והעריכה של עכבר העיר אונליין. במקביל, משרדי 'העכבר' עברו מרחוב שוקן לשכונת מונטיפיורי ומתחילת אוגוסט החל העכבר לפעול כחברה עצמאית.

לתפקיד המנכ"ל מונה אייל ברילנט במקומו של לירון אברהם שהחליט לפרוש מתפקידו. ב-5 השנים האחרונות שימש ברילנט כמנכ"ל אתר חוגל, והוא בעל ניסיון בתחום האינטרנט ובעולמות השיווק והמכירה.

טל לוין, בעבר סגנית עורכת 'העכבר', חוזרת לחברה בתפקיד העורכת הראשית. לוין שימשה בעבר כעורכת תכנית הלילה עם ליאור שליין, וכעורכת אתר האינטרנט של HOT. סיון שור, עד כה עורכת מדור טלוויזיה ב'עכבר', מונתה לתפקיד סגנית העורכת במקביל לאורי להב שמשמשת כמפיקה הראשית ועורכת משנה. עמית הלפרין מונה לתפקיד מנהל השיווק ודיקלה רוזנברג תהיה מנהלת המכירות.

לפי נתוני הוועדה למדרוג באינטרנט לחודש יוני, אתר עכבר העיר נמצא במקום ה-16 עם כ-445 אלף גולשים שונים בחודש.

יולביץ' מסר הבוקר כי "הצלחנו להרכיב נבחרת מרשימה של כישרונות ואני בטוח שבתוך מספר חודשים נראה את תוצאות המהלך שאנחנו מתחילים היום. אייל מביא עמו ערך מוסף בתחום הניהול של חברות אינטרנט, ואני משוכנע שנוביל את העכבר בדרך הנכונה. אני מודה ללירון אברהם שהוביל את העכבר בשנתיים האחרונות ותרם לכך שמותגים מובילים רבים רואים בעכבר פרטנר טבעי לשיתופי פעולה ולמהלכים שיווקיים".

המנכ"ל הנכנס אייל ברילנט, אמר: "אני גאה להצטרף למותג מדהים כמו עכבר העיר שמוביל את תחום הבילוי, התרבות והפנאי בישראל. אנחנו יוצאים לדרך חדשה שתחזק את מובילות העכבר בתחומי הפעילות שלו, ומתכוונים להמשיך ולפתח אותו באמצעות יצירת ערך הן לגולשים הן למפרסמים". טל לוין: "אני שמחה לחזור כדי להוביל את מערכת עכבר העיר בתקופה של שינויים והתחדשות".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    אורי א 14/08/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    ועשה עבודה מעולה. כל מי שייקח אותו ירוויח נכס מצוין
  • 11.
    אחד מפעם 13/08/2013 20:21
    הגב לתגובה זו
    למה היא לא באה יותר למילואים בבהד 8? שערוריה..
  • 10.
    עומר 13/08/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    כמו שקודמי אמר, שמך אומר הכל: כרמלה קטנה... כמו שאת באמת, אישה קטנה!
  • 9.
    כרמית את אישה קטנה!!! (ל"ת)
    שלומי 13/08/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    רחלי 13/08/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    דיקלה אלופה שלי, אין מה להתייחס לאנשים קטנים. אנשים קטנים תמיד יחפשו לפגוע ולנסות להתגבר על הקטנות שלהם, שום דבר לא יעזור להם, הם תמיד ימשיכו את חייהם לבד.
  • 7.
    eli 13/08/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    מי את בכלל כרמית??? דיקלה את מקצועית מאוד!!!!!
  • 6.
    בהצלחה לכולם! ודקלה בחורה מקצועית מאוד! (ל"ת)
    yaron 13/08/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עופרי 13/08/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    דיקלה מנהלת איכותית ומקצועית! תענוג לשבת איתה בפגישות, יש עם מי לדבר ויש תגובות נפלאות לפרסום. הרבה יותר טובה מכל קודמיה.
  • 4.
    רונן 13/08/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    ודקלה אלופה! סוף סוף גם המודעות ברמה ולא שאריות...
  • 3.
    יעל 13/08/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    דקלה מקצועית ברמות על, בלעדיה לא היה אתר חי ובועט
  • 2.
    דיקלה בחורה לא מקצועית! (ל"ת)
    כרמית 13/08/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איה 13/08/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    כל אדם שמכיר ועבד איתך יודע שאתה מספר אחד ואיפה שלא תלך ומה שתבחר לעשות אנשים שיהיו איתך ויעבדו בסביבתך יזכו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״