עכבר העיר הארץ
צילום: צילום: אייס

הסתיימו הגיוסים באתר עכבר העיר: אייל ברילנט ימנכ"ל, טל לוין העורכת הראשית

לאחרונה רכש תמיר יולביץ' מקבוצת 'הארץ' 40% מעכבר העיר אונליין, והבטיח לבצע בו שינויים. היום הוא הציגם. המערכת גם עזבה את רחוב שוקן
אלכסנדר כץ | (12)

חודשיים לאחר חתימת ההסכם בין קבוצת הארץ-TheMarker לבעלים של משרד האינטראקטיב d-say תמיר יולביץ', לגבי כניסתו של יולביץ' כשותף עם 40%, גובש צוות הניהול והעריכה של עכבר העיר אונליין. במקביל, משרדי 'העכבר' עברו מרחוב שוקן לשכונת מונטיפיורי ומתחילת אוגוסט החל העכבר לפעול כחברה עצמאית.

לתפקיד המנכ"ל מונה אייל ברילנט במקומו של לירון אברהם שהחליט לפרוש מתפקידו. ב-5 השנים האחרונות שימש ברילנט כמנכ"ל אתר חוגל, והוא בעל ניסיון בתחום האינטרנט ובעולמות השיווק והמכירה.

טל לוין, בעבר סגנית עורכת 'העכבר', חוזרת לחברה בתפקיד העורכת הראשית. לוין שימשה בעבר כעורכת תכנית הלילה עם ליאור שליין, וכעורכת אתר האינטרנט של HOT. סיון שור, עד כה עורכת מדור טלוויזיה ב'עכבר', מונתה לתפקיד סגנית העורכת במקביל לאורי להב שמשמשת כמפיקה הראשית ועורכת משנה. עמית הלפרין מונה לתפקיד מנהל השיווק ודיקלה רוזנברג תהיה מנהלת המכירות.

לפי נתוני הוועדה למדרוג באינטרנט לחודש יוני, אתר עכבר העיר נמצא במקום ה-16 עם כ-445 אלף גולשים שונים בחודש.

יולביץ' מסר הבוקר כי "הצלחנו להרכיב נבחרת מרשימה של כישרונות ואני בטוח שבתוך מספר חודשים נראה את תוצאות המהלך שאנחנו מתחילים היום. אייל מביא עמו ערך מוסף בתחום הניהול של חברות אינטרנט, ואני משוכנע שנוביל את העכבר בדרך הנכונה. אני מודה ללירון אברהם שהוביל את העכבר בשנתיים האחרונות ותרם לכך שמותגים מובילים רבים רואים בעכבר פרטנר טבעי לשיתופי פעולה ולמהלכים שיווקיים".

המנכ"ל הנכנס אייל ברילנט, אמר: "אני גאה להצטרף למותג מדהים כמו עכבר העיר שמוביל את תחום הבילוי, התרבות והפנאי בישראל. אנחנו יוצאים לדרך חדשה שתחזק את מובילות העכבר בתחומי הפעילות שלו, ומתכוונים להמשיך ולפתח אותו באמצעות יצירת ערך הן לגולשים הן למפרסמים". טל לוין: "אני שמחה לחזור כדי להוביל את מערכת עכבר העיר בתקופה של שינויים והתחדשות".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    אורי א 14/08/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    ועשה עבודה מעולה. כל מי שייקח אותו ירוויח נכס מצוין
  • 11.
    אחד מפעם 13/08/2013 20:21
    הגב לתגובה זו
    למה היא לא באה יותר למילואים בבהד 8? שערוריה..
  • 10.
    עומר 13/08/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    כמו שקודמי אמר, שמך אומר הכל: כרמלה קטנה... כמו שאת באמת, אישה קטנה!
  • 9.
    כרמית את אישה קטנה!!! (ל"ת)
    שלומי 13/08/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    רחלי 13/08/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    דיקלה אלופה שלי, אין מה להתייחס לאנשים קטנים. אנשים קטנים תמיד יחפשו לפגוע ולנסות להתגבר על הקטנות שלהם, שום דבר לא יעזור להם, הם תמיד ימשיכו את חייהם לבד.
  • 7.
    eli 13/08/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    מי את בכלל כרמית??? דיקלה את מקצועית מאוד!!!!!
  • 6.
    בהצלחה לכולם! ודקלה בחורה מקצועית מאוד! (ל"ת)
    yaron 13/08/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עופרי 13/08/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    דיקלה מנהלת איכותית ומקצועית! תענוג לשבת איתה בפגישות, יש עם מי לדבר ויש תגובות נפלאות לפרסום. הרבה יותר טובה מכל קודמיה.
  • 4.
    רונן 13/08/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    ודקלה אלופה! סוף סוף גם המודעות ברמה ולא שאריות...
  • 3.
    יעל 13/08/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    דקלה מקצועית ברמות על, בלעדיה לא היה אתר חי ובועט
  • 2.
    דיקלה בחורה לא מקצועית! (ל"ת)
    כרמית 13/08/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איה 13/08/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    כל אדם שמכיר ועבד איתך יודע שאתה מספר אחד ואיפה שלא תלך ומה שתבחר לעשות אנשים שיהיו איתך ויעבדו בסביבתך יזכו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.