פרסום ראשון
ממלאים את השורות: משה אחיקם דוד יחליף את קובי מנדל ככתב וואלה בצפוןאחרי שכתבי הצפון והדרום של האתר נאלצו לעזוב משום שסירבו לאולטימטום להפסיק לעבוד במקביל עם גל"צ, בוואלה ממשיכים בגיוס מחליפיםפרסום ראשון
הכי פשוט שיש: 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של רשת simply woodרשת הרהיטים שמונה 8 סניפים בישראל מייצאת את מוצריה גם לארצות אירופה והמזרח התיכון. תקציב הפרסום השנתי שלה מוערך בכ-2 מיליון שקליםפרופיל אישי
"מסר שמתקיים רק בפרסום - לרוב הוא שטוח שיימחק מהתודעה של הצרכן"אורית ארד, סמנכ"לית ב'שלמור תקשורת', מספרת למדור UNDER40 איך זה לעבוד בסביבה נשית במיוחד, ומה הצרכן של היום מחפש בתכל'סטור
איך מתכונן מנהל המרקום של פייסבוק, וכיצד אתה תתכנן את העתיד כאיש שיווק?מה צריך לעשות תקציבאי, איש שיווק או דובר כדי להפוך למנהל מרקום? שרון ישראל מהמי"ל - המרכז הישראלי לניהול, עם עצות לתכנון מהלך קריירה חכם- בשורות לא משמחות לאתרים הגדולים: הגולשים לא רוצים מהדורות חדשותכך עולה מסקר 'מאגר מוחות' עבור כנס DIGIT. כתבי האינטרנט זכו לאמינות נמוכה, העיתונות התחזקה, וממי נעדיף לקבל מידע כשקורה אירוע משמעותי?
ניתוח קמפיין
בוטה, מניפולטיבית ולגיטימית: הפרסומת לסינון אתרים עושה את עבודתה נכוןאסטרטגית המיתוג עטרה בילר על סרטון סינון האתרים של לפ"מ: "כדי להציף בעיה ולבצע שינוי חייבים להיות בוטים, בדיוק כפי שהקליפ הזה עובד"רייטינג
שלום יונית: מגישת 'חדשות 2' חזרה - המהדורה קיבלה 25.3%, ומה קרה בפריים?'חדשות 2' רשמה נתון נאה אבל לא יוצא דופן. 'משחקי השף' התחזקה ל-28.3%, 'בייבי בום' עלתה ל-18.7%. ומי ניצח בין התכניות הכלכליות בלילה?- "אמיר גילת שכח שהוא היו"ר ולא המנכ"ל, מפיץ ספינים וגורם לנזק לרשות""גילת לא בוחל בשום אמצעים, מטיל רפש. אנו עדים לניסיונות מטורפים שלו להבליט עצמו". כל אלו מופיעים במכתבו של מנכ"ל רשות השידור לעובדים
- המתיחה המבריקה של DHL: איך היא גרמה למתחרות לצאת בקמפיין פרסום עבורהבעוד ש-DHL מכחישה קשר ישיר למהלך, הקמפיין של משרד הפרסום 'יונג וון מאט' "שורף" את הרשת וזוכה לחשיפה בכל אתר פרסום. כך הם עשו את זה
- יום עמוס ברפיד: חברת החוצות מסיימת את עידן הבורסה ונכנסת לתחום הקירותלאחר כשנתיים ברשימת השימור של הבורסה, ממוזגת רפיד לתוך חברת בת של הכשרת הישוב. במקביל היא משיקה חברת בת שתתחרה בתחום הקירות