- חברון זלצמן שביט מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת 'אבידור'הרשת שמתמחה במדרסים ונעלי נוחות מונה 17 סניפים בישראל. תקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים
- למה לשלם ביטוח רכב כמוהו? במהלך מדיה חכם ממקאן - הבאנר יופיע לפי התוכןמקאן דיגיטל יוצאים במהלך חדש תחת הקונספט של "ביטוח מותאם באופן אישי". הצופים במאגר סרטים וואלה VOD יזכו לפרסומת אישית לפי הסצנות
TV
מעולה: צופים שהגיעו לקולנוע הופתעו לראות את עצמם בטריילר לפני הסרטבמהלך מקסים של סאצ'י עבור קוקה קולה, הצופים המופתעים צולמו ללא ידיעתם בזמן שחיכו לסרט. התוצאה המצחיקה חיכתה להם בטריילר. צפוTV
מה עשו כוכבי הברנז'ה ברשתות החברתיות? צפו בתכנית החדשה של אייס'רק רשת' בהגשת ליטל שמש, מארחת הפעם את אליאב אללוף, מנטור המדיה החברתית. וגם: ההמלצות של אדי גארטסמן, הדיבור על קפה" ועוד. צפו- "הצטערתי לראות שחברת יחסי הציבור היא תל אביבית"חנן רובין טוען כי היה ראוי שאת היח"צ הייתה עושה חברה המכירה את ה-DNA העירוני. העירייה לאייס: "הוקם מערך הכולל משרד ירושלמי, תל אביבי ובינ"ל"
טור
נגמרו ל'מעריב' 9 הנשמות? "אלה לא הנשמות של העיתון, אלא של העובדים"אתמול נשלחו הביתה 183 עובדים בעקבות החלטת ביהמ"ש להקפאת הליכים. עורך 'NRG ספורט' אסף נחום אומר שלום למקום העבודה. טור פרידהטור
והוא בכלל לא ידע שהוא כזה: על מורשת באינטרנט - ומותגים אלמותיים ברשתאחרי שנפרדנו משורה ארוכה של גיבורי תרבות ומורשת שהפכו לאלמותיים ברשת, מהם סודות הקידום של מותגי רשת ומה ניתן ללמוד לטובת מותגי נצח?- מקבץ היח"צ השבועי של אייס: הרבה אופנה, תיירות, אקדמיה וגם ירושליםלקראת סופ"ש, מגיש אייס מקבץ שכולל 5 משרדים - יפה אפרתי, רימון כהן שינקמן, מירב פרסי צדוק, משה דבי ו-וגנר&סנדיק. מי קיבל מה? כנסו כנסו
רייטינג
'מאסטר-שף' חזקה עם 37%; 7.2% לברסה-מנצ'סטר סיטי ב'ספורט 5'הערב החורפי הניב נתוני צפייה נאים בפריים-טיים ובפרה-פריים. גם 'המקור' התחזקה ליותר מ-8%. הלייט-נייט של 'קשת' עם יואב לימור, קיבל יותר מ-10%