רייטינג
שכחו מסוריה: גמר 'האח הגדול' גרף רייטינג שיא כל הזמנים - 41.6%למרות שיא הרייטינג בגמר, ממוצע הרייטינג העונתי רשם 36.3%, נמוך מזה של העונה הרביעית שקיבלה 41.5%. ערוץ 1 עקף את ערוץ 10 בפריים-טייםפרסום ראשון
זמינים בנייד: תקציב ההשקה של HTC One יטופל על ידי חברון זלצמן שביטבשלב הראשון יעמוד התקציב על חצי מיליון דולר שיופנו בעיקר לטלוויזיה ועיתונות. דודי חברון: "כבוד גדול לקבל תקציב יוקרתי של מותג בינ"ל נחשק"- ממסע עולמי למסע שיקומי: אייל פלד מוביל קמפיין של ראובני פרידן ל'יד-שרה'פלד שלקה לפני 5 שנים בשבץ מוחי מוביל קמפיין התנדבותי עבור הארגון שמעניק שירותי השאלת ציוד, הסעות, מוקדי מצוקה ומרכזי שיקום בכל הארץ
ניתוח
לקראת גמר האח הגדול והמרוץ למיליון: על יחסי הגומלין בין המדיה החברתית ל-TVהטלוויזיה זינקה טכנולוגית במקביל להתפתחות הרשתות החבריות שמגדירות תכנים טלוויזיוניים חדשים. זיו שיינפלד מהקריה האקדמית אונו, על השוק העתידי והערכה כי בקרוב ייצרו מדד רייטינג חברתי לסדרות וסרטים- דרמה בוועדה למדרוג: קבוצת אתרי וואלה תודיע על פרישה(עדכון) בוואלה לא מרוצים מכך למרות תשלום בסך מאות אלפי ש', הפרסום בדיגיטל לא זינק. וואלה ניתק את מדידת גימיוס בכל האתרים של הקבוצה, בין היתר ב-YAD2. וגם: mako יצא בזול, הוועדה תלחם נגד החלטת הממונה
- ריספקט: ירון יצחקוב מאדלר בגיליון 200 צלמי הפרסום הטובים בעולם של ארכייביצחקוב, בעברו מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי וכיום צלם הבית של עבודות המשרד ובעל תפקיד בכיר בסטודיו זוכה לכבוד רב ממגזין הפרסום הבינ"ל
ניתוח קמפיין
הילדים של קסטרו: המותג בתפקיד צנוע ומשני - והפרסומת מדליקה ופורצת דרךילדי הרוק של קסטרו כבשו את אסטרטגית המיתוג עטרה בילר. "צריך אומץ לוותר על נרטיב מתחנף שמסביר וממחיש מדוע ילדים צריכים ללבוש קסטרו"- ליברמן שוב נגד 'ישראל היום': "סגנון עיתונים מהסוג הזה כבר עבר מן העולם"שר החוץ לשעבר, שמריץ את משה לאון לראשות עיריית ירושלים, זועם על העיתון, שלדבריו פרסם ספין של מטה ניר ברקת על כוונותיו של אורי לופיאנסקי
רייטינג
ערב לפני החזרה לביה"ס: 6.8% לספיישל של דרוקר בערוץ 10, ירידה ל'סברי מרנן'ממוצע 2 הפרקים של 'סברי' ירד בשבוע ב-17%, מ-28.7% ל-23.9%. הפריצה לבית 'האח הגדול' קיבלה 28%, יום לפני הגמר. ומה קרה בגזרת המהדורות?- השיא יישבר? 85% מזמן האוויר לסופרבול 2014 ב-FOX כבר נמכר; GM תחזור לפרסםבסופרבול ה-47 שנערך השנה, עמד המחיר לספוט 30 שניות על כ-3.7 מיליון דולר. לאחר שנה של הפסקה וביקורת על המחיר ג'נרל מוטורס חוזרת לפרסם