בר-מוחא, מאחוריך: עיתונאים בצפון יוזמים כנס שיעסוק במשבר בתקשורת
הביקורת על כנס אילת, הולכת צעד נוסף. לאייס נודע כי מספר עיתונאים בצפון מכלי תקשורת ארציים ומקומיים, יוזמים כנס אלטרנטיבי לכנס של אגודת העיתונאים בתל אביב, שיתקיים כבר בשבועות הקרובים בחיפה. עוד נודע כי ארגון העיתונאים צפוי להירתם ליוזמה לאחר פניית אותם עיתונאים אליו.
הכנס שהעומד בראשו הוא יוסי בר-מוחא, מנכ"ל האגודה התל אביבית, זוכה מזה שנים לביקורת על התכנים שלו וניתוקו מהמצב בשטח, ועל כך שאינו מצליח למשוך אליו משתתפים צעירים. גם השנה סוגיות אלו צפו שוב, כאשר העיתונאים הצפוניים לא "שבעו נחת" מהתכנייה של כנס אילת, בטענה כי בכנס זה, לא זוכה הפריפריה והתקשורת המקומית בכלל, לייצוג.
כתב ערוץ 1 בחיפה, אלירן טל, כתב למשל בדף הפייסבוק שלו כי "גם השנה הוכיחה אגודת העיתונאים בתל אביב עד כמה היא מנותקת מהענף שאת עובדיו היא אמורה לייצג. בכנס אילת לתקשורת יככבו גם השנה 'טאלנטים' ומקורבים. גם השנה ידונו שם בנושאים שפשוט מנותקים מהמציאות בשוק התקשורת. את מי לא תראו בכנס המיותר הזה? א. את כתבי הפריפריה, כי הם לא חלק מהמיליה התל אביבי, ב. תחקירנים, מפיקים, צלמים ועשרות עובדים מסורים וחרוצים שמרוויחים בערך רבע משכרם של המשתתפים בפאנלים השונים. ג. כתבים מקומיים, כי את אגודת העיתונאים גורל התקשורת המקומית הגוססת לא עניין אף פעם".
ביממה האחרונה החלו העיתונאים להתכתב בינם לבין עצמם באמצעות קבוצות הווטס-אפ, כדי להתחיל להניע את המהלך ולגבש את הכנס שייערך בחיפה בתקופה הקרובה, ויימשך יום אחד בלבד. בהמשך פנו מספר עיתונאים לארגון העיתונאים כדי לעדכן אותם במהלך, ולבקש את סיועם. הארגון החדש צפוי לעזור להתאגדות החדשה בלוגיסטיקה ובתוכן.
"בכנס", אומרים גורמים, "ידונו הנושאים הבוערים באמת בענף התקשורת, בין היתר בנוגע לעתיד התקשורת המקומית, סיקור מרכז-פריפריה, ומצבת של עיתונאים צעירים בתחום שנמצא במשבר קשה".
אלירן טל אישר את הפרטים לאייס. מארגון העיתונאים נמסר כי "אכן פנו אלינו מספר עיתונאים מאזור הצפון, שסיפרו כי הם רוצים לקיים בחיפה כנס יומי שיתמקד בעיתונות בפריפריה ובמצוקות של העיתונאים הצעירים. הארגון מתכוון לקדם כל יוזמה מבורכת של עיתונאים, ולכן הודענו לאותם חברים כי נשמח לפרוש את חסותנו על הכנס ולסייע בכל דבר אפשרי, כפי שגם עשינו בכנס דומה שקיימנו בבאר שבע לפני כחודש".
- 9.חחחה. יש משבר בתקשורת? חשבתי שהיא קרסה כבר (ל"ת)תקשורתי 10/11/2013 09:23הגב לתגובה זו
- 8.בר מוחא אוכל חינם . מנותק . יודח !! (ל"ת)תפקחו את העינים 10/11/2013 05:57הגב לתגובה זו
- 7.תגידו ויקי תעלה לחדר כשאשתו בקניות? (ל"ת)שאלת מליון הדולר 08/11/2013 01:48הגב לתגובה זו
- 6.התארגנות חשובה ומבורכת (ל"ת)עיתונאי דרומי 08/11/2013 00:36הגב לתגובה זו
- 5.בר מוחא מעניק פרסים. חא חא חא (ל"ת)יעל 07/11/2013 23:05הגב לתגובה זו
- 4.אופיר 07/11/2013 18:43הגב לתגובה זואני עיתונאי במקומון בצפון ומעוניין להשתתף בכנס. אני לגמרי בעדו. איך אפשר להצטרף? נא לפרסם
- 3.יואל 07/11/2013 16:41הגב לתגובה זוזאת פשוט בושה לקבל מבר מוחא פרס. בושה
- 2.אלירן טל, חזק ואמץ! (ל"ת)v 07/11/2013 15:57הגב לתגובה זו
- 1.כנס בר מוחא לעיתונות וחירטוטים (ל"ת)שלי 07/11/2013 15:45הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
