- לאחר 4 שנים עם ליאו ברנט: תקציב הפרסום של המכללה האקדמית כנרת יוצא למכרז4 שנים לאחר שהעבירה את תקציב הפרסום שלה מ'לם מרגלית' ל'ליאו ברנט', המכללה יוצאת למכרז. בין תנאי הסף: נסיון עבר עם גופים אקדמיים
- עושים רעש: סדרת מודעות "בקול" של באומן בר ריבנאי תופיע במגזין הארכייבלאחר מודעות ford שהופיעו במגזין הפרסום היוקרתי לפני חודש, זו סדרת המודעות השנייה השנה. ערן ניר: "כבוד גדול. אנחנו תמיד גאים להיכנס למגזין"
- הסתיים שלב השיפוט הראשון באפי: 59 מהלכי שיווק מתוך 93 שהוגשו עלו לגמרבין החברות שעלו לגמר: חוגלה קימברלי, קוקה קולה, מפעל הפיס, אסם, לאומי קארד ועוד. טקס הענקת הפרסים יוענק השנה במסגרת ארוחה חגיגית
- לראשונה: ערוץ הספורט וגל"צ ישתפו פעולה - יעלו תכנית רדיו יומית למונדיאלאת התכנית שתעלה לאוויר ביום ה' הקרוב עם תחילת משחקי הגביע העולמי, יגישו מירי נבו ועידן קוולר. התכנית תשודר בכל הפלטפורמות של 2 הגופים
פרסום ראשון
שינויים ב'ידיעות': אדוה כהן תחליף את ראובן וייס, הפלילים יאוחדו עם ynet?כתבת הפלילים בת"א תחליף את הכתב המוניציפאלי שיצטרף לדסק החדשות כעורך. ב'ידיעות' מתכננים: גם תחום הפלילים בעיתון ובאתר יאוחד- זכו בכל הקופה: פובליסיס יטפל בתקציב הפרסום של שירותי בריאות כלליתכפי שנחשף לראשונה באייס, לשלב הסופי של המכרז הגיעו 3 משרדים מתוך שמונה שהתמודדו עליו. תקציב הקופה עמד בשנת 2013 על כ-20 מיליון שקלים
רייטינג
בלי המזרחית השמאלנית: 31% לפרק ההדחה של אורטל בן דיין מ'האח הגדול'מדובר על התחזקות ביחס לפרק ביום ד'. בשישי: 'אולפן שישי' חלשה, ערב פושר לפריים-טיים. בחמישי: 'בום' ו'רמזור' יציבות, 'מעושרות' חלשה- עמוס כרמלי הלך לעולמו: "השאיר אחריו חותם ענק, קשה למצוא כאלה עיתונאים"כך אמר יו"ר תא כתבי חיפה על מותו של העיתונאי הוותיק שהלווייתו תיערך היום. בתחילת השנה אמר כרמלי לאייס: "העיתונות זה מקצוע מקופח ומנוצל"
ראיון סופ"ש
"רדיוהד באו אז לארץ כי השמעתי אותם; עכשיו שמים פקידים להשמיע מוסיקה"יואב קוטנר חוגג 60 ומרגיש שהוא בגיל 42. בראיון לאייס הוא מדבר על הקשר הארוך עם אריק איינשטיין; השינויים שעובר הרדיו ולמה בסוף דידי הררי היה זה שקיבל את הראיון הבלעדי עם פול מקרטני ולא הוא - ש"עבד בביטלס"- "והרי החדשים": ה'ביילינים' מציגים למפרסמים רכישה קבוצתית לקמפייניםהמשרד העלה אמש פינת פרסום בשם "והרי החדשים" בה מופיעה דמות בשם "בן". הרעיון, להעניק למפרסמים קטנים הזדמנות לבמה בפריים טיים