- הרשות השנייה לסלקום: אין לכם עדיין דור 4.5 - תקנו את הפרסומת המטעההרשות קבעה כי בפרסומת קיימת הטעיה שכן הטכנולוגיה אינה זמינה עדיין. סלקום: "החברה ערוכה לעלות עם דור 4.5 עם קבלת התדרים והאישורים"
טור
מסטארטאפ ניישן לפורמט ניישן: הגיע הזמן שהמדינה תזהה את ההזדמנות הכלכליתאלון דולב מבעלי הקרן TV Format Fund קורא למדינה להתעורר ולעודד את תעשיית הפורמטים החדשה במקום להמשיך ולקדם את הטכנולוגיה וההייטקפרסום ראשון
לעומק התודעה יטפל בתקציב הפרסום של 'אמריקן לייזר' - יעמוד על 7.5 מ' שקלהמשרד שנכנס השנה לדירוג 20 משרדי הפרסום המובילים בישראל ממשיך במגמת ההתרחבות ומצרף לשורותיו את תקציב הרשת לטיפולים אסתטייםרייטינג
the voice חותמת את האודישנים בעלייה - עדיין מתחת לקו ה-30לאחר לקט בראשון, 2 פרקים נוספים בשני ושלישי ועלייה עקבית ברייטינג - הריאליטי של רשת מסיים את שלב האודישנים. 'כלבוטק' ממשיכה שלא לשכנע- ונסיים בשיר: נעם חורב יעביר ב"הבצפר" סדנת כתיבה ופזמונאות ב-10 מפגשיםחורב, בוגר לימודי קופירייטינג ב"הבצפר" סוגר מעגל עם בית הספר למקצועות הפרסום. "אני חוזר בכובע אחר לחלוטין. מבחינתי, החיבור הזה טבעי"
- קשת היא שיאנית התלונות לרשות השנייה ב-2013; רבע מהן בגלל "האח הגדול"דו"ח נציב תלונות הציבור ל-2013 מעלה כי 51% מהתלונות הן על תוכן ששודר בתכניות ו-28% על פרסומות. שי באב"ד: "הציבור מאס בתרבות הריאליטי"
פרסום ראשון
אפקה מפיקה לקחים: יוצאת למכרז חדש ותבחר משרד פרסום על פי עבודות קודמותלאחר שהמכרז הקודם שלה, עם 23 מתמודדים, הפך לפארסה שכל הענף דיבר עליה, ייבחרו הפעם עד 5 משרדים מכל הניגשים שיציגו קמפיינים שביצעו בעבר- מכינים את הקרקע להשקה: יניב גרינולד מונה לסמנכ"ל הטלויזיה והתוכן בסלקוםסלקום עושה התאמות אחרונות לפני כניסתה לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית. גרינולד שימש בעבר כ-CTO בחטיבת האינטרנט והתקשורת הקווית של פרטנר
ליאו קורא לך
תמונת נצחון: איך לשדרג בריף באמצעות תמונות שיחליפו את המילים והמסריםמנהל האסטרטגיה של ליאו ברנט מזקק תובנות מספרה של לורה ריס "הפטיש הויזואלי" ומעביר אותן לתהליך העבודה העתיק של משרדי הפרסום - הבריף- עובר למתחרים: Refresh תטפל בניו מדיה של מותגי האלכוהול בחברת "הכרם"החברה בבעלותו של אדם שוב טיפלה עד לאחרונה במותגי האלכוהול של המתחרה המרכזית של הכרם IBBL Spirit - חברה בת של קוקה קולה ישראל