- ועכשיו לבד: לאחר הפרק ב-MOMA - צח פלדמן יוצא לעצמאות תחת השם FELDMANSפלדמן משאיר מאחוריו 12 שנה של נסיון במשרדים המובילים ויוצא לעצמאות. "לא סוד שעולם הפרסום עובר משהו. הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לקפוץ למים"
טור
מאתגרים את חוקי העולם הישן בפרסום: שימוש בפרזנטורים - איך עושים זאת נכון?איש הפרסום ויועץ התקשורת אורי גנות בסדרת טורים שמבקשת לאתגר את חוקי העולם הישן בפרסום ולהגדיר את העולם החדש. מתחילים עם פרזנטוריםרייטינג
הפרלמנט פותחת גבוה; הדחה כפולה ב'אח' מקפיצה את הרייטינגלאחר שנדחתה - פרק הבכורה של הפרלמנט עלה לאוויר בחמישי וגירד את קו ה-30%. הדחה כפולה ב'האח הגדול' סידרה לריאליטי עלייה של 10% ברייטינג- אחרי עשור בערוץ 10: נסלי ברדה עוברת למתחרים ומצטרפת למערכת 'עובדה' בקשתעם חזרתו של ורשבסקי לערוץ 10 אחת הכתבות המובילות של הערוץ נוטשת את הספינה. בשנים האחרונות היא הגישה את ״היום שהיה״,״מגזין שישי״
טור
לא על כל רכבת כמו 'סיקרט' צריך לעלות: אין למותגים שום ערך באפליקצייה הזוסמנכ"ל התוכן של teenk טוען כי "בעידן שבו הכול מדיד אין שום ערך ליצירת פעילות באפליקצייה. המותג לא יודע לאיזו חשיפה הגיע, מי מגיב ומה התועלת"- משרד הפרסום ראובני פרידן יטפל בתקציב ההשקה של Beloved מבית ניאופרםלאחר מכרז זכה המשרד בתקציב המותג החדש בקטגוריית מוצרי המזון לפעוטות. ההשקה תעמוד על כ-2 מיליון שקלים ותתמקד בדיגיטל ובעיתונות
- קמפיין ה"תודה לצה"ל" הכי טוב (עבור המותג)? טמבור מחליפה מילים בצבעיםהקמפיין באמצעות אדלר ממשיך את הקונספט הוותיק "תראה מה שצבע יכול לעשות" ושם את הצבע במרכז כחלופה ויזואלית למילים כחלק מהשפה החדשה
רייטינג
ערוץ 10 שלף את אללה איסלאם מול הריאליטי של קשתהריאליטי של קשת לא מצליח לחזור לאזור ה-35-36% רייטינג אך מסתפק בחלקו עם נתונים נאים. בערוץ 10 דווקא שידור חוזר של 'המתנחל' רושם שיא- יורדים מהאקליפטוס: תקציב הפרסום אופליין של 'קפה-קפה' עובר לזרמון DDBלאחר פחות משנה שבה 'אקליפטוס' ניהלה את מלוא התקציב - הרשת מעבירה את התקציב שצפוי לעמוד על 5 מיליון שקלים למשרד זרמון DDB
- בנק הפועלים מגייס שחקנית רכש חדשה: יעל דרומי תחל לעבוד כיועצת חיצוניתדרומי שסיימה בתחילת השנה קריירה של 15 שנה בעיתונות שכללו גם את עריכת "ממון" של ידיעות, חברה בתחילת השנה למשרד היח"צ גילאב תקשורת