וול סטריט

ברובע הפיננסי בלואר מנהטן, ניו יורק, שוכן אחד הרחובות המוכרים והמשפיעים ביותר בעולם, וול סטריט. למרות אורכו הצנוע של הרחוב, הוא מאכלס את הלב הפועם של שוקי ההון האמריקאים, ולמעשה גם של הכלכלה הגלובלית - הכולל את הבורסות NYSE ונאסד״ק - ומשפיע ישירות על שוק ההון הישראלי.
מדדי ה S&P 500, נאסד"ק ודאו ג'ונס מהווים נקודת ייחוס לכל משקיע ישראלי, במיוחד נוכח החשיפה הגוברת של החוסכים הישראלים למניות חו"ל דרך קרנות מחקות וקופות גמל. תנודות בוול סטריט, עונת הדוחות של ענקיות הטכנולוגיה, החלטות
הריבית של הפדרל ריזרב ונתוני התעסוקה האמריקאיים משפיעים ישירות על תיק ההשקעות המקומי. כאן מסוקרים סיכומי המסחר, ניתוחי מגמות, המלצות אנליסטים ואירועי מאקרו שמזיזים את השווקים מעבר לים.
לעדכונים שוטפים, ניתוחים והשפעה על ישראל
- לקראת פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט, האנליסטים מנתחיםאחרי עוד שבע של ירידות האנליסטים מנתחים את נתוני המאקרו האחרונים, ומנסים להבין את המשמעות שלהם על סביבת האינפלציה ולהעריך כיצד ישפיעו על שוקי המניות; עונת הדוחות נכנסת אל הישורת האחרונה עם שורה של חברות ישראליות
וול סטריט
נעילה בירוק: הנאסד"ק זינק 3.8%; פיוניר טסה 30%, טוויטר נפלה 10%שוק הקריפטו זינק היום והביטקוין נסחר שוב מעל 30 אלף דולר למטבע; הנפט טיפס ב-3%; רובניהוד זינקה ב-25% בגלל רכישה מהותית של מיליארד קריפטו צעיר, AFRM טסה 30%וול סטריט
הירידות נחלשו: הדאו ירד ב-0.3%, אפל ירדה ב-3%סייברארק זינקה ב-12%, איירון סורס נפלה ב-18%; ארמקו הסעודית הדיחה את אפל מהתואר - החברה הגדולה בעולםוול סטריט
הדובים שוב ניצחו: הנאסד"ק ירד 3.2%, אפל 5% וטסלה 9%עליות במסחר המוקדם התחלפו בירידות עם פרסום נתון האינפלציה, שהתחלפו לאחר מכן בעליות ולבסוף המוכרים ניצחו בנוק אאוט עם ירידות של עד 3.2%; קורנית התרסקה ב-32% אחרי הדוחות הגרועים; מנגד -איי.סי.אל קופצת ב-12% אחרי דוחות טובים; הביטקוין שוב מתחת 30 אלף דולר לאור התרסקות מטבעות הטרה- ויאטריס - המתחרה של טבע - לא מעניינת, אפילו לא היוםהמניה זינקה ב-5% בזמן שכל השוק ירד. המכפיל שלה -בדומה לטבע - נמוך מאוד. אבל מדוע זה בהכרח הופך אותה להזדמנות קניה?
ניתוח טכני
לקנות את אמזון עכשיו, ומה אומר הגרף של ה-S&P500?איך לשלב בין השקעות ערך למסחר טכני? מה הסכנה העיקרית למשקיע ששתי השיטות יכולות להפחית?וול סטריט
נעילה מעורבת: אחרי יום תנודתי הנאסד"ק עלה בסופו של דבר ב-1%עליות של מעל 2% התמתנו, נמחקו, עברו לירידות של 1%, אחר כך חזרו לעליות של 2% ולבסוף ננעלו בעליה של 1%- "אנחנו בשוק דובי. נקודה" עד מתי זה יימשך ומה לעשות בינתיים?לדברי דניס גרטמן, מנהל קרן ההשקעות של אוניברסיטת אקרון אנדמנט, הירידות יימשכו עד ששוב נראה יום שבו המדדים יקרסו ב-5-6%. האם זה יקרה בקרוב? הוא מעריך שכן
וול סטריט
קריסה של 4.3% בנאסד"ק, הקריפטו בירידה דו ספרתית, ריוויאן נפלה 20%ה-S&P500 נפל ב-3.2%, הדאו ג'ונס ירד ב-2%; טסלה נפלה ב-9%, קוינבייס ב-20%; הביטקוין צונח ב-12% אל מתחת ל-31 אלף דולר, האתריום נופל ב-11%; בגזרת הישראליות - מאנדיי ירדה 9% צים ב-10%, הנפט ירד כ-6%, תשואות האג"ח ל-10 שנים ב-3.034%בלוגסטריט
האם נראה השבוע תמיכה בשווקים - איפה הירידות בנאסד"ק ייעצרו?מדד ה-VIX מראה שבינתיים אין פאניקה בשווקים, מה אפשר ללמוד ממניית רובינהוד על ההתפכחות של הצעירים? האם הזהב מעניין לתיק? ומה עם SQ? וגם: פרויקט מיוחד: בית עולמי