מלח
- הסוללה הבאה יכולה להגיע ממלח - ומורגן סטנלי קורא לזה "הנפט החדש"
מורגן סטנלי מעריך שסוללות נתרן-יון יגיעו ל-20% משוק הסוללות עד 2030 ול-37% עד 2035; גופים נוספים כבר מסמנים את התחום כשוק צומח, וענקיות כמו CATL וג'נרל מוטורס בונות עליו באגירת אנרגיה, רכבים זולים ותשתיות חשמל לעידן ה-AI
