• תקים עם קבוצת י.ד ברזני מרכז משולב שיכלול מסחר, מתחמי ספורט ונופש במבשרת ציון בהשקעה של כ-135 מיליון שקל
    |15/08/2007
  • מעלה קמפיין פרסומי כחודש לפני ראש השנה בהיקף של 5 מיליון שקל
    |15/08/2007
  • זאת לעומת רווח של 4.9 מיליון שקל אם מאחדים את הדו"חות של TAGWOMAN (שלא אוחדו) ברבעון המקביל אשתקד
    |15/08/2007
  • חיים הורביץ מטבע: מדובר ב-1.54 מיליארד דולר. היצוא לאיחוד האירופי זינק ב-42%
    |15/08/2007
  • טרם הגיעו לפנורמה, שימש כהן כמנהל תחום לקוחות בנקאיים בקבוצת מלם במשך 6 שנים
    |15/08/2007
  • ההשקה תלווה בקמפיין חסויות בהשקעה של כ-600 אלף שקל; הטעמים החדשים: משקה קל תפוח-אגס-ליצ'י ומשקה קל תפוח-אגס-פסיפלורה
    |15/08/2007
  • האנליסט סרגי וסנצ'וק מציג את "רשימת הקניות" של בנק ההשקעות הענק, מתוך מניות התעשייה האמריקניות - המתאימות ממש עכשיו לרכישה
    |15/08/2007
  • והסתכם ברבעון השני בכ-235.3 מיליון שקל לעומת כ-60 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; זהו הרבעון הטוב בתולדות הקבוצה מעסקי ביטוח כללי עם רווח שיא של כ-141.4 מליון שקל
    |15/08/2007
  • והסתכם ב-173 מיליון שקל ברבעון השני. עמיחי בומבך מפסגות: "תוצאות בהתאם לציפיות". התשואה נטו על ההון (מחושבת על פי השיטה החדשה) הגיעה לשיעור של 14.8% בחישוב שנתי
    |15/08/2007
  • ההיקף הכספי של העסקה מוערך ב-3 מיליון שקל. הקמפיין, שיימשך עד 4 באוקטובר, כולל פרסום באינטרנט, ברדיו ובטלוויזיה
    |15/08/2007
מציג דף 5872 מתוך 10144