מכרז הפרסום של מע"צ: 10 משרדים יתמודדו על התקציב שיצא לשוק הפרטי
המכרז על תקציב הפרסום של מע"צ - החברה הלאומית לדרכים יצא לדרכו. מוקדם יותר היום (יום ג') נערך מפגש מציעים בו חויבו להשתתף משרדי הפרסום המעוניינים להתמודד על התקציב שיעמוד ככל הנראה על כ-3 מיליון שקלים.
לאייס נודע כי לפחות 10 משרדים נגשו למכרז, ביניהם: מקאן אריקסון, ענבר מרחב, דרורי שלומי, גיתם, הביילינים, זרמון גולדמן ןשטרית מדיה גרופ. בלטו בהיעדרם ראובני פרידן, אדלר חומסקי ושלמור אבנון עמיחי.
ההקשרים הפנימיים בין המשרדים הופכים למעניינים בהתייחס לעובדה שמדובר בתקציב שהדגש בו מיוחס ליכולת קניית המדיה של המתמודדים. חלק מהמשרדים רוכשים את המדיה שלהם דרך חברות מדיה של משרדים אחרים כדוגמת יוניברסל מקבוצת מקאן.
דוגמא לכך הם משרדי הפרסום ענבר מרחב וזרמון גולדמן שרוכשים מדיה דרך יוניברסל, חברת רכש המדיה של מקאן אריקסון וכעת מתמודדים מול מקאן (ויוניברסל) ואמורים להגיש הצעה כספית מוכוונת מדיה שתהיה אטרקטיבית יותר מזו של מקאן. עוד נודע לאייס, כי במפגש המציעים נאמר למשרדים המתמודדים שבין הפרוייקטים אותם מעוניינת 'החברה הלאומית לדרכים' לקדם תקשורתית במהלך השנה הקרובה, נמנים כביש ירושלים וכביש הערבה.
- 6.מקאן ,זרמון וענבר יחד במכרז...תחשבו על זה (ל"ת)סיימון 04/12/2011 13:58הגב לתגובה זו
- 5.מי זה שטרית מדיה? ומי זה הבילויים? (ל"ת)שגיא 30/11/2011 09:57הגב לתגובה זו
- 4.29/11/2011 23:19הגב לתגובה זומכרז של חברה שבונה תשתיות מול אישתו של שטרית? בזבוז זמן.
- 3.אחד שהיה 29/11/2011 21:37הגב לתגובה זוולא כל משרד שהיה במפגש מציעים "ניגש למכרז". בתור אחד שיישב שם אני לא מבין את ההתנהלות הקיקיונית של אייס. מי מקור המידע הרקוב שלכם?
- 2.אנה 29/11/2011 17:43הגב לתגובה זולא נמאס להם לגשת לכל מכרז ולהפסיד בכווווללללםםםם
- המאמן 30/11/2011 08:54הגב לתגובה זוהם פשוט בונים עכשיו צוות חדש ומאמנים אותו
- 1.מני 29/11/2011 16:22הגב לתגובה זואפשר יותר נמוך מזה?
- זה תקציב מע"צ. רק טבעי שירדו לכביש. (ל"ת)זלמן 29/11/2011 18:02הגב לתגובה זו