פרסום ראשון

טורנדו מצאה פרטנר: תקציב הפרסום של חברת המזגנים עובר לבאומן בר ריבנאי

התקציב השמן של טורנדו שיעמוד על כ-40 מיליון שקלים עובר משלמור לבאומן בר ריבנאי. התקציב יטופל במשרד ב-3 השנים הקרובות החל מדצמבר
משה בנימין | (15)

תקציב הפרסום של קבוצת 'טורנדו' עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויטופל בו ב-3 השנים הקרובות, החל מחודש דצמבר.

כפי שפורסם באייס , בשלב הגמר של המכרז התמודדו המשרדים ענבר מרחב, זרמון גולדמן ובאומן בר ריבנאי שזכה בו לבסוף. המשרדים שהיו בתמונת התקציב בימים הראשונים בהם גיששה טורנדו בקרב ענף הפרסום היו יורו ישראל, הביילינים, פוגל אוגילבי, זרמון גולדמן, ברוקנר נטע יער, באומן בר ריבנאי, שמעוני פינקלשטיין ברקי וענבר מרחב.

כזכור, למרות שתקציב הפרסום של טורנדו עתיד לעמוד על כ-40 מיליון שקלים בשנת 2012, הוא התקבל בענף הפרסום בחשדנות ובספק רב. מספר משרדי פרסום העדיפו שלא להתמודד עליו לאחר הערכות שמדובר בתקציב שפוטנציאל הרווח הטמון בו נמוך מאוד, אם בכלל. עם הפרידה משלמור אבנון עמיחי נטען מכיוון משרד הפרסום שטיפל בתקציב המזגנים בשנתיים החולפות כי תנאי המסחר אותם דורשת טורנדו ומחירי מדיה הפסדיים עבור משרד הפרסום הם שהובילו לפרידה בין הצדדים. מטורנדו הוסבר בזמנו כי הסיבה העיקרית לפרידה היא רצונה של החברה לרענן את הקו הפרסומי.

באומן בר ריבנאי נדרשים כעת למספר מהלכי שיווק ופרסום בהם מעוניינת טורנדו, בניהם: מציאת שפה פרסומית חדשה לטורנדו, השקת תאגיד מוצרי החשמל והמזגנים - Midea, שישווק באופן בלעדי על ידי טורנדו ויכלול קו של מוצרים לבנים ומזגנים החל משנת 2012. בשנה החולפת, הקו הפרסומי שהוביל שלמור אבנון עמיחי עבור טורנדו בטלוויזיה היה סדרת הפרסומות בכיכוב דודו ארז .

הישג לא פחות חשוב של באומן בר ריבנאי בזכייה במכרז טורנדו הוא העובדה שעל אף ההערכה המקצועית שרוכש רונן בזזי, מייסד ובעלי טורנדו לחברת רכש המדיה יוניברסל (מקבוצת מקאן אריקסון), רכש המדיה של תקציב המיליונים יטופל על ידי זניט אופטימדיה מקבוצת באומן בר ריבנאי ובניהולו של אלון הוכדורף. בטורנדו ציינו בעבר כי חלופה אפשרית בעיניהם היא פיצול תקציבי המדיה ותקציבי הקריאייטיב כך שיוניברסל תהיה זו שתרכוש עבורם את המדיה גם אם משרד הפרסום הנבחר לא קשור עם יוניברסל בהסכמי רכישה.

עוד ברשימת המשימות של באומן בר ריבנאי: רענון הקו הפרסומי של רשתות חברת טורנדו: 'ענק המזגנים', 'עולם המיזוג' ו'מיזוג נטו' המתמחות בייעוץ ובמכירת מזגנים.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    23/11/2011 20:35
    הגב לתגובה זו
    מה זה משנה מי זכה?
  • עדיין מועסק 23/11/2011 21:30
    הגב לתגובה זו
    ובטח את/ה עדיין מובטל. בהצלחה בחיים ובכלל
  • דן 24/11/2011 00:05
    אותי לא פיטרו מזרמון. אני אף פעם לא עבדתי בזרמון ובכל זאת אני שמח. כי זרמון הרס את ענף הפרסום, פגע בתדמית של הענף, פגע באנשים בענף ועל כך מגיע לו שייענש פעם אחר פעם עד שהמשרד הזה ייעלם מהמפה לנצח
  • 8.
    (ל"ת)
    הצפוי הוא המשעמם 23/11/2011 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    טורנדו לקוח קשה, מרחם על באומן (ל"ת)
    ליאור 23/11/2011 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מה נסגר בשלמור? הם מאבדים תקציבים בקצב מפחיד (ל"ת)
    סתם 23/11/2011 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    23/11/2011 15:03
    הגב לתגובה זו
    באומן עושים עבודה סבירה לא יותר מזה. ברובה נטולת אסטרגיה וקראיטיב חביב מתובל בדאחקות.באומן צומח בגלל שלמור והרבה מאוד מזל.
  • אפילו שם בדוי לא השארת (ל"ת)
    Tamoot 23/11/2011 16:17
    הגב לתגובה זו
  • אחח הקינאה (ל"ת)
    יוסי 23/11/2011 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מישל 23/11/2011 13:33
    הגב לתגובה זו
    עשה לי טוב
  • מישל מה-בל 23/11/2011 21:25
    הגב לתגובה זו
    הפיטורים היו כואבים אה? הגיע הזמן לעבור הלאה, "מישל".
  • מה זה משנה 23/11/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
    מה עושה לך טוב בזה שאנשים טובים, מוכשרים, עשו זמנם ימים כלילות כדי לעבוד על המכרז הזה רק כדי לגלות שהמשחק )כנראה( היה מכור מראש? האם שנאתך לזרמון-גולדמן כה מעבירה אותך על דעתך שאת שוכחת מי היו אלו שעבדו על המכרז בסופו של דבר? השמחה לאיד הזו היא כל כך משעממת, כל כך ניינטיז, ובעיקר - מכוונת למקום הלא נכון.
  • 3.
    נטלי 23/11/2011 12:55
    הגב לתגובה זו
    חכם, מצחיק ובעיקר אפקטיבי. שאפו.
  • 2.
    דוד 23/11/2011 12:43
    הגב לתגובה זו
    מגיע להם כל הכבוד, אחד ממשרדי הפרסום ההוגנים של הענף
  • 1.
    כל הכבוד לבאומן (ל"ת)
    שרון 23/11/2011 12:34
    הגב לתגובה זו