טורנדו מצאה פרטנר: תקציב הפרסום של חברת המזגנים עובר לבאומן בר ריבנאי
תקציב הפרסום של קבוצת 'טורנדו' עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויטופל בו ב-3 השנים הקרובות, החל מחודש דצמבר.
כזכור, למרות שתקציב הפרסום של טורנדו עתיד לעמוד על כ-40 מיליון שקלים בשנת 2012, הוא התקבל בענף הפרסום בחשדנות ובספק רב. מספר משרדי פרסום העדיפו שלא להתמודד עליו לאחר הערכות שמדובר בתקציב שפוטנציאל הרווח הטמון בו נמוך מאוד, אם בכלל. עם הפרידה משלמור אבנון עמיחי נטען מכיוון משרד הפרסום שטיפל בתקציב המזגנים בשנתיים החולפות כי תנאי המסחר אותם דורשת טורנדו ומחירי מדיה הפסדיים עבור משרד הפרסום הם שהובילו לפרידה בין הצדדים. מטורנדו הוסבר בזמנו כי הסיבה העיקרית לפרידה היא רצונה של החברה לרענן את הקו הפרסומי.
באומן בר ריבנאי נדרשים כעת למספר מהלכי שיווק ופרסום בהם מעוניינת טורנדו, בניהם: מציאת שפה פרסומית חדשה לטורנדו, השקת תאגיד מוצרי החשמל והמזגנים - Midea, שישווק באופן בלעדי על ידי טורנדו ויכלול קו של מוצרים לבנים ומזגנים החל משנת 2012. בשנה החולפת, הקו הפרסומי שהוביל שלמור אבנון עמיחי עבור טורנדו בטלוויזיה היה סדרת הפרסומות בכיכוב
הישג לא פחות חשוב של באומן בר ריבנאי בזכייה במכרז טורנדו הוא העובדה שעל אף ההערכה המקצועית שרוכש רונן בזזי, מייסד ובעלי טורנדו לחברת רכש המדיה יוניברסל (מקבוצת מקאן אריקסון), רכש המדיה של תקציב המיליונים יטופל על ידי זניט אופטימדיה מקבוצת באומן בר ריבנאי ובניהולו של אלון הוכדורף. בטורנדו ציינו בעבר כי חלופה אפשרית בעיניהם היא פיצול תקציבי המדיה ותקציבי הקריאייטיב כך שיוניברסל תהיה זו שתרכוש עבורם את המדיה גם אם משרד הפרסום הנבחר לא קשור עם יוניברסל בהסכמי רכישה.
עוד ברשימת המשימות של באומן בר ריבנאי: רענון הקו הפרסומי של רשתות חברת טורנדו: 'ענק המזגנים', 'עולם המיזוג' ו'מיזוג נטו' המתמחות בייעוץ ובמכירת מזגנים.
- 9.23/11/2011 20:35הגב לתגובה זומה זה משנה מי זכה?
- עדיין מועסק 23/11/2011 21:30הגב לתגובה זוובטח את/ה עדיין מובטל. בהצלחה בחיים ובכלל
- דן 24/11/2011 00:05אותי לא פיטרו מזרמון. אני אף פעם לא עבדתי בזרמון ובכל זאת אני שמח. כי זרמון הרס את ענף הפרסום, פגע בתדמית של הענף, פגע באנשים בענף ועל כך מגיע לו שייענש פעם אחר פעם עד שהמשרד הזה ייעלם מהמפה לנצח
- 8.(ל"ת)הצפוי הוא המשעמם 23/11/2011 16:21הגב לתגובה זו
- 7.טורנדו לקוח קשה, מרחם על באומן (ל"ת)ליאור 23/11/2011 15:54הגב לתגובה זו
- 6.מה נסגר בשלמור? הם מאבדים תקציבים בקצב מפחיד (ל"ת)סתם 23/11/2011 15:47הגב לתגובה זו
- 5.23/11/2011 15:03הגב לתגובה זובאומן עושים עבודה סבירה לא יותר מזה. ברובה נטולת אסטרגיה וקראיטיב חביב מתובל בדאחקות.באומן צומח בגלל שלמור והרבה מאוד מזל.
- אפילו שם בדוי לא השארת (ל"ת)Tamoot 23/11/2011 16:17הגב לתגובה זו
- אחח הקינאה (ל"ת)יוסי 23/11/2011 15:27הגב לתגובה זו
- 4.מישל 23/11/2011 13:33הגב לתגובה זועשה לי טוב
- מישל מה-בל 23/11/2011 21:25הגב לתגובה זוהפיטורים היו כואבים אה? הגיע הזמן לעבור הלאה, "מישל".
- מה זה משנה 23/11/2011 13:56הגב לתגובה זומה עושה לך טוב בזה שאנשים טובים, מוכשרים, עשו זמנם ימים כלילות כדי לעבוד על המכרז הזה רק כדי לגלות שהמשחק )כנראה( היה מכור מראש? האם שנאתך לזרמון-גולדמן כה מעבירה אותך על דעתך שאת שוכחת מי היו אלו שעבדו על המכרז בסופו של דבר? השמחה לאיד הזו היא כל כך משעממת, כל כך ניינטיז, ובעיקר - מכוונת למקום הלא נכון.
- 3.נטלי 23/11/2011 12:55הגב לתגובה זוחכם, מצחיק ובעיקר אפקטיבי. שאפו.
- 2.דוד 23/11/2011 12:43הגב לתגובה זומגיע להם כל הכבוד, אחד ממשרדי הפרסום ההוגנים של הענף
- 1.כל הכבוד לבאומן (ל"ת)שרון 23/11/2011 12:34הגב לתגובה זו