בעקבות הטיפול בישראכרט: תקציב 'לאומי למשכנתאות' יעזוב את באומן
בנק לאומי למשכנתאות מקבוצת הבנק הלאומי יעביר את תקציב הפרסום שלו מבאומן בר ריבנאי לטיפולו של משרד אחר. המעבר, לאחר 5 שנים של פעילות משותפת הוא פועל יוצא של זכיית באומן בר ריבנאי בתקציב הפרסום של המתחרים בשוק הבנקאות - תשלובת האשראי 'ישראכרט' מקבוצת בנק הפועלים.
באומן בר ריבנאי טיפל בתקציב הפרסום של לאומי למשכנתאות באופליין וכן באונליין, ממרץ 2010, כאשר לפני כן היה זה מקאן דיגיטל שטיפל בתקציב האונליין. ב-2011 עמד תקציב הפרסום של לאומי למשכנתאות על 6.3 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב פרסום של כ-6 מיליון שקלים. כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
יוזכר כי תקציב הפרסום של בנק לאומי מטופל במשרד הפרסום מקאן אריקסון. ההערכות בשוק הן שברירת המחדל הטבעית של 'בנק לאומי למשכנתאות' תהיה להעביר את התקציב לידיו של מי שמטפל בקבוצת האם. עם זאת מדובר בהערכות ראשוניות ולא מן הנמנע שהתקציב יועמד למכרז.
במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי אישרו את הפרטים.
מקבוצת בנק לאומי נמסר: לאומי למשכנתאות ובאומן קיבלו החלטה משותפת לסיים את ההתקשרות ביניהם. הבנק יבחן בזמן הקרוב את המשך הטיפול בפעילות הפרסום שלו .